יהודית באומן, זוגתו של אליל הזמר שימי תבורי, שמעה כי פרופ' אמיר חצרוני, חוקר התקשורת השערורייתי, עוזב את ישראל לטובת אתונה. בטוב לבה פנתה אליו והציעה לו שישקול שוב לפני שהוא עוזב את המולדת. היא הוסיפה שמניסיונה, כמי שחייתה בנכר ההולנדי 35 שנה, הדשא של השכן האירופי לא בהכרח ירוק יותר.

פרופ' חצרוני, השתכנעת?
“ממש לא. מאוד התרגשתי לקבל פנייה אישית מסלבית מהשורה הראשונה. שיריו היפים של שימי, כמו ‘לילה בלי כוכב' ו'אתמול היית שונה' יישארו צרובים במוחי וחרוטים על לבי לנצח. אבל את המדינה הציונית הדוחה אני עוזב בלי לחשוב פעמיים".

אמיר חצרוני (צילום: אלבום פרטי)
אמיר חצרוני (צילום: אלבום פרטי)


> ליאורה נדהמה כשגילתה ברשת כי ליעד אדרי, 21, מקריית שמונה, שהוגש נגדו השבוע כתב אישום בחשד לרצח הנער יואל להנגהל ז"ל, מחזיק בחשבון אינסטגרם רחב היקף של 10.2 אלף עוקבים, ובמוטו האישי שלו כתב בלי בושה “גם כי אלך בגיא צלמוות לא אירא רע כי אתה עמדי״. בכתב האישום נגדו נכתב, בין השאר, “דקר בבטן - ונמלט".

ציון שמעון, עורך דינו של אדרי, לא אירא רע?

״מדובר בשגיאה חמורה ביותר של הפרקליטות והיחידה החוקרת. המקרה הזה עוד ידובר לדורי דורות. הנאשם שאני מייצג הוא היחיד שהסכים לבצע פוליגרף והיחיד שביקש עימות עם אחרים. אף לא אחד מכל החשודים בתיק לא ביצע פוליגרף או הסכים לעימות. הראיות כנגד מרשי בנוגע לדקירה חלשות עד לא קיימות, והוא בדרך לזיכוי מוחלט״.

יואל להנגהל ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')
יואל להנגהל ז''ל (צילום: רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27 א')