המלחין והמצחיקן ננסי ברנדס שוב פנוי, לאחר שסיים מערכת יחסים עם קרן מזרחי, עובדת עיריית ת"א.

קרן, הוא כבר לא מצחיק אותך?
“ננסי ואני עברנו תקופה עם רגעים קסומים ואני מכבדת את כל מה שהיה בינינו. בחיים הכל זמני ויצא שככה זה גם בזוגיות הזו. מאחלת לננסי ולי הצלחה בהמשך הדרך".

ננסי, זו לא בדיחה, נכון?
“למרות שנפרדנו, ‏נשארנו חברים מאוד טובים. קרן היא אישה מדהימה ורגישה שמגיע לה ללא ספק מישהו יותר טוב ממני, עם פחות ‏מבטא".

ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)
ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)

> המיליארדר מריוס נכט לא מבזבז זמן. מאז בישרה ליאורה על פרידתו מעו״ד ענבר אפק, הוא או מי ממקורביו דאגו לעדכן את מצבו האישי בוויקיפדיה - מ"נשוי" ל"גרוש".

מריוס נכט (צילום: אביב חופי)
מריוס נכט (צילום: אביב חופי)

> מאבקי אגו בכנס אילת לתקשורת, שנערך בשבוע שעבר במלון "הרודס ויטאליס". עו"ד אלי אורגד, בעל השליטה ברדיו 90 ובחברות בורגראנץ' ושלג לבן, רשם את אנשי הרדיו שלו באיחור לשלושה חדרים במלון שבו התקיים הכנס. שלושת החדרים נועדו עבורו, עבור מנכ"ל הרדיו משה גבאי, ועבור הזוכה בפרס בקטגוריית “תוכנית מלל שאינה אקטואליה", נדב אייכל מהתוכנית “אייכל בדרכים". למרות האיחור בהרשמה, שלח אורגד את אנשיו כדי שידאגו לשדרג עבורו את החדר לסוויטה. מארגני הכנס לא הצליחו לעמוד במשימה, ואורגד בתגובה ביטל את הרשמת החדרים לכנס. אייכל ההמום, שהבין שהלך החדר וגם הלך הפרס, החליט בתגובה להתפטר מתחנת הרדיו.

אייכל ואורגד נמנעו מלהגיב.

> באותו הכנס הנחתה העיתונאית רינה מצליח את הפאנל שעסק בהקמת הממשלה החדשה. מי שאמור היה להיות מסמר הפאנל הוא כוכב ערוץ 14, יעקב ברדוגו, שהשתתף בשני פאנלים נוספים בכנס. מצליח לא ששה לשתף פעולה עם האורח המיועד ואף פנתה למארגני הכנס, אך לבסוף התרצתה והסכימה. אלא שלמרבה ההפתעה היה זה דווקא ברדוגו שנעדר לבסוף מהפאנל, כנראה בגלל תוכניתו בערוץ. מצליח הדגישה בפתיחת הפאנל את היעדרו של ברדוגו ואמרה: “יש לי הרגשה שהוא חשש להיות בפאנל הזה כשאני מנחה אותו".

מצליח, מה יש לברדוגו לחשוש ממך?
“זה נכון שהוא לא בא. אין לי מושג למה".

ברדוגו סירב להגיב.

רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)
רינה מצליח (צילום: רפי דלויה)