אנה ארונוב על האמהות: "תנו להתלונן. גם ילד אחד זה מאתגר"

הדוגמנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים" אנה ארונוב, נפגשה אתמול (רביעי) עם הדוגמנית ניבר מדר, לצילומי קמפיין חדש ל"אינטימה" לכבוד המונדיאל שנערך בימים אלו. ארונוב ומדר צילמו לרגל המונדיאל סרט קצר והומוריסטי במסגרתו הן מצולמות דרך חור ההצצה של הדלת כשהן לבושות בפיג'מות מחוץ לבית רועש של צופי מונדיאל.

במהלך הסרט השניים עומדות וממתינות שיפתחו להן את הדלת, מצלצלות בפעמון ומחכות שיפתחו להן, אבל אף אחד בבית לא שומע אותן. בהפסקה מהצילומים ארונוב סיפרה ל-TMI האם היא חווה את אותו היחס מבעלה אייל אלגבי בבית שלה ומה דעתה על הוידוי המטלטל של מורן אטיאס על כך שמתקשה כאם יחידנית וזקוקה לעזרה. 

ניבר מדר, אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה)
ניבר מדר, אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה)

את מצלמת סרטון למונדיאל. את צופה?
"לא".

כמה המונדיאל נכנס אליכן הביתה? בני הזוג בתוך זה?
"אפס. זה הכי קרוב שלי שיהיה למונדיאל, כמו בכל ארבע שנים. אייל פחות בעניין של כדורגל. יש לי חשש שבעוד כמה שנים כשאדם קצת יגדל, לא תהיה לי ברירה לארח כמה מהחברים שלו על נשנושים כי יש עניין עם כדור בבית. נראה לי שאצטרף להתמודד עם זה מתישהו". 

השבוע מורן אטיאס שיתפה על הקושי בתור אמא יחידנית. אנה את גם נתקלת בקשיים בגידול של אדם. רגעים שהרגשת לבד?
"אני באמת לא יודעת איך היא עושה את זה לבד. גם בתור שני בני זוג מאוד פעילים ההתחלה היא קשה. זה מוזר שגם לי אומרים 'מה, ילד אחד זה קל'. רגע, תנו להתלונן. גם לי יש רגעים קשים. גם אם זה ילד אחד זה לא אומר שזה לא מאתגר. לעשות זה לבד, בטח בהתחלה ובטח עם ההורמונים. אני זוכרת את עצמי בכמה חודשים הראשונים, לא הייתי בדיוק מחוברת למציאות, קורה שם משהו הורמונלי שמפרק אותך ויש תינוק לטפל בו. אני יכולתי להגיד 'אייל, צאו רגע לטיול'. לה אין את זה ואני יכולה להבין כמה זה לא פשוט וכמה היא צריכה עזרה. בסוף הם גדלים ואין כיף כזה". 

בוקר לא קל עם שני פיגועים בירושלים. יש חשש מהתחממות?
"זה מאוד עצוב, זה מרגיש שכולנו קצת בסוג של סכנה. זה יכול לקרות לי ולך, זה קרה בתחנת אוטובוס בירושלים, זה חלק מאיתנו. ששמעתי את זה בדרך הצילומים וזה הזכיר לי את שנת 2000 כשעליתי לארץ. הייתה לי עלייה קשוחה כי זה היה בזמן של האינתיפאדה השנייה וחששנו לעלות על אוטובוס כי יכולנו להתפוצץ. זה קורה גם היום וזה נהיה מפחיד".

אנה ארונוב, ניבר מדר (צילום: רפי דלויה)
אנה ארונוב, ניבר מדר (צילום: רפי דלויה)