העונה החדשה וה-12 של "הישרדות", שצולמה בפיליפינים, צפויה לעלות במהלך החודש הבא. היא עוד לא התחילה וכבר היא היא גורמת לזעם כבד בקרב חלק מהשורדים. נראה כי צפויה לנו עונה סוערת במיוחד.

לפני מספר שבועות נקראו כל השורדים לצילומי הפקה מיוחדים שנערכו לטובת פורמו לעונה החדשה. אמש יום שבת שודר לראשונה הפורמו לעונה החדשה בסגנון סדרת הטלוויזיה "LOST". כמו בכל סרטון פרומו חלק מהשורדים זכו לזמן מסך ממושך בעוד אחרים נותרו מאחור, אלא שחלק ההשורדים לא קיבלו זאת בעין יפה והם זועמים שמתוך 18 שורדים, רק עשרה קיבלו יחס מיוחד.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פרומו העונה ה-12 של "הישרדות" (באדיבות רשת 13)

קבוצת הוואטסאפ של השורדים סערה וגעשה אמש עם פרסום הפרומו החדש, כשהשורדים התלוננו שרק מחצית מהשורדים קיבלו קלוז אפים וזמן רב יותר על המסך בעוד הנותרים לא את זה ולא את זה. כך למשל הדוגמנית המפורסמת מאיה קיי פתחה את הפרומו וגם קיבלה בהמשך עוד קלוז אפ נוסף, סה"כ שבע שניות על המסך, השורדת גל רובין קיבלה 5 שניות מלאות על המסך, סער כהן ודניאל ציוני קיבלו ארבע שניות וקלוז אפ, דורין דותן קיבלה קלוז אפ ועוד.

לעומתם, המתמודדים האחרים זועמים כי קיבלו רק שתי שניות על המסך, ואם לא די בכך הם גם צולמו מרחוק בלי קלוז אפ כך שקשה לזהות שמדובר בהם. לטענת השורדים הובטח להם מראש ביום הצילומים כי הם מגיעים לצילומי הפורמו בו כל אחד מהם מקבל יחס וזמן מסך שווה, ולמרות זאת לטענתם ההפקה לא עמדה בהתחייבותה.

בעקבות זאת מתארגנים השורדים שלא קיבלו זמן מסך כקבוצה מאוחדת להתלונן בפני ההפקה. כמו כן, חשוב לציין כי זמן המסך שניתן למתמודדים לא קשור בהכרח למקום אליו הגיע השורד במשחק. מרשת 13 נמסר: "הפרומו המשוקע הינו יריית הפתיחה לעונה מרתקת שבה יקבלו כל השורדים דקות מסך ארוכות".