אם גם אתם צפיתי בראליטי השידוכים החדש "הקבוצה", והמשתתף נדב מנדלסון היה מוכר לכם, יש לכך סיבה. הנוכחות הטלוויזיונית של מנדלסון היא אינה הראשונה בחייו, שכן בעבר התראיין עבור ריטה גולדשטיין בתוכנית "גלית ואילנית" של קשת 12, כחלק מפרויקט חיזוק עסקים מקומיים, שם סיפר על החברה שהקים, שנקראת "אורבן ג'ירפה".

מנדלסון סיפר לנו כי הקים את החברה המדוברת בינואר 2020 עם שניים מחבריו הקרובים ביותר. מה שהחל כרעיון לעסק צדדי התפתח להיות העיסוק המרכזי והמצליח של חבורת החברים, ביניהם גם השחקן תום גל. "התחלנו מסיורי אוכל בשווקים של תל אביב בסופי שבוע ואז הגיעה הקורונה וטרפה את הקלפים. בבאמצע מרץ 2020 החלטנו לפנות לבעלי העסקים שעבדנו איתם בסיורים והצענו להם שנתחיל ללקט מהם מוצרים שונים ונקים מיזם שיסייע לכולנו לשרוד כלכלית. מצאנו עמותה שמעסיקה נוער בסיכון שבונים ארגזים מעץ, ארזנו מוצרים מ-15 עסקים שונים בשוק התקווה ולוינסקי (תחילה בדירת סטודיו של אחד השותפים) ומשם הכל הסטוריה", סיפר משתתף הראליטי.

בהמשך הוסיף: "מצאנו עצמנו מעסיקים עשרות חברים שאיבדו את עבודתם באריזות ומשלוחים והרגשנו שאנחנו מצליחים לעשות קצת טוב בתקופה המטורפת הזו. כיום אנחנו עובדים עם למעלה מ-200 יצרנים ועסקים קטנים מכל רחבי הארץ, ממשיכים בכל הכח עם הסיורים ומפתחים מיזם סיורים חדש ומרגש שייחשף ממש בקרוב". 

כמו כן, מנדלסון סיפר כי לאחרונה החבורה פתחה גם את "רומיה", חצר יין ותרבות נסתרת בלב שוק הכרמל, שמתכתבת עם השורשים של השוק התל אביבי. לדבריו, "רומיה היא בית שנרקם מתוך שותפות עם שף פנדה מ״פיתה פנדה״ ויקב ״טוליפ״, יקב חברתי ומדהים מכפר תקווה".