מעריצי "האח הגדול" רעשו מהידיעה שהתפרסמה בשבוע שעבר על הפרידה הראשונה מהעונה האחרונה של הריאליטי, נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ נפרדו והדוגמנית עזבה את ביתם המשותף. הבאזז העצום גרם להשערות על כך שמדובר בתעלול יח"צני ובאמת רודניצקי הוציא שיר יום למחרת הפרסומים.

שוורץ לא נשארה חייבת והגיבה בחריפות לנתנאל ברשתות החברתיות וכתבה: " זה פוגע שמקדמים שיר על חשבון הנפש שלי. במיוחד כשזה מגיע מבן אדם שהיה הכי קרוב אליי בעולם. ראיתי שאתם מרגישים שמזלזלים באינטליגנציה שלכם. מבינה אתכם, אגם אני מרגישה ככה. רוצה להבהיר דבר אחד. אני לא קשורה לתעלול היח"צני הזה. מאחלת המון הצלחה בהמשך ושהיא תהיה מבוססת על כשרון ולא על רפש כזה". 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: אילן סימן-טוב, סוכנות יולי)
דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: אילן סימן-טוב, סוכנות יולי)

כעת שוורץ, שהפכה לחברת פאנל ב"דוח היומי" של רשת 13 בהגשת מאיה בצלאל וטילטיל, הגיבה לראשונה בשידור חי על הפרידה וסיפרה על הימים הקשים שעוברת ועל כך שחזרה לגור בבית הוריה שבקריית גת. 

איך את? סוף שבוע לא פשוט.
"שמעו, ימים לא פשוטים אבל אני מאמינה שבעזרת השם הכל יהיה בסדר. אני לא במצב לשתף אבל אני מבטיחה לעדכן אתכם בהכל"

את בסדר?
"אני בסדר".

אפשר לספר שחזרת לקריית גת?
"נכון". 

אחרי שראו קטע ובו אביב גפן אמר שאינו פנוי רגשית לזוגיות לאחר הפרידה משני פרידן, הפנו שאלה לשוורץ ושאלו אותה: "את פנויה רגשית לזוגיות?". דיאן ענתה: "זה באמת לא פשוט לחזור לשוק הרווקים אבל אני בטוחה שהוא ימצא את האחת שתעשה לו טוב. הוא מדהים ואני אוהבת את המוזיקה שלו". התכוונה לאביב גפן או אולי לנתנאל? הכל בעיניי המתבונן. 

דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום גולשים)
דיאן שוורץ, נתנאל רודניצקי (צילום: צילום גולשים)