העונה החדשה של "הישרדות" תעלה בעוד כשבוע וחצי ותתחרה מול הראליטי של קשת ״הזמר במסכה״. ההפקה נערכת לקידום העונה והשיקה כבר בשבוע שעבר סרטון פרומו מושקע החושף את משתתפי העונה שיככבו לנו בחודשים הקרובים על המסך. הפרומו החדש שהושק הוביל כפי שדיווחנו לכם לראשונה, לכעס גדול בקרב השורדים, כשלא זכו לזמן מסך שווה כמו כולם.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פרומו העונה ה-12 של "הישרדות" (באדיבות רשת 13)

כעת ל-TMI נודע בבלעדיות כי השבוע קיבלו כל השורדים הודעה מההפקה לשריין את יום חמישי הקרוב בשעות הצהריים לטובת פעילות קידום של העונה במסגרת החוזה עליו חתמו. השורדים התבקשו להגיע בחמישי הקרוב לתל אביב כשהם לבושים בבגדי ים, אותם בגדי הים שלבשו על האי, והתבקשו לעמוד במשך שלוש שעות על עמידה לצד שלט חוצות ענק בכביש מהיר, כשהמיקום המדויק שלו יימסר בסמוך למועד. המטרה בצעד זה היא כמובן באז תקשורתי וקידום העונה החדשה בדרך מקורית שעוד לא נראתה עד היום.

הדוגמניות של העונה, טניה לאורן ואחרות, כבר מחכות לעמוד עם בגד ים על שלט החוצות ולקדם את הקריירה שלהן, בעוד שמתמודדים אחרים מרגישים פחות בנוח לעמוד בבגד ים באמצע כביש מהיר והביעו מורת רוח מהדרישה של ההפקה. ואם תהיתם מה יעשו השורדים בבגד ים כשבחוץ קר, שכן אנחנו בעיצומו של הסתיו, דעו שההפקה עדכנה את השורדים כי במקום הם יקבלו גם מעילים נגד הקור. 

מרשת 13 נמסר: "בוקר טוב. ״אכן יהיה אירוע בחמישי. אכן זה קשור בחשיפת השילוט אבל השורדים לא יעמדו על שלטים ובטח שאנחנו לא מחייבים אותם לעמוד על משהו בבגד ים".