כוכבי הריאליטי של היום הם כבר לא הכוכבי ריאליטי של פעם, ששימשו בובות על חוט של ההפקה לטובת רייטינג, כי הפעם הם נלחמים על כל זכויותיהם. העונה החדשה של "הישרדות" עוד לא עלתה לאוויר וצפויה לעלות רק בשבוע הבא, וכבר היא מייצרת אינספור כותרות וסערות חדשות. ל-TMI נודע בבלעדיות כי השורדים הוזמנו להשקת העונה החדשה לצפייה בפרק הראשון של העונה.

כל שורד הורשה להביא עימו שני אורחים לצפייה המשותפת עם כל השורדים של העונה. אממה, יש שורדים שהם בני משפחות מרובות ילדים כמו לדוגמא גל רובין, אמא לשישה ילדים שנדרשה לבחור רק שניים מילדיה, כך שהשורדים התרעמו ודרשו להביא את כל בני המשפחה כולל את בני זוגם. מכשלא קיבלו אישור מההפקה, הודיעו כי לא יגיעו לצפות בפרק.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גיא זו ארץ, מתוך ''הישרדות VIP'' (צילום: צילום מסך ערוץ 13)
גיא זו ארץ, מתוך ''הישרדות VIP'' (צילום: צילום מסך ערוץ 13)

אלא שההפקה עשתה חישוב מסלול מחדש ואישרה לבסוף להביא את כל בני המשפחה, ילדים ובני זוג. אלא שהבטן של השורדים כבר מלאה לגמרי על ההפקה, וזה עוד לפני שצפו בעריכה של העונה, בין היתר בעקבות הדרישה שלהם לעמוד עם בגדי ים כשלט חוצות בשבוע הבא, כפי שדיווחנו בבלעדיות. כמו גם על שידורי הפרומואים שלא הציגו את כל השורדים בזמן מסך שווה כפי שדיווחנו לראשונה.

השורדים החליטו לצאת במרד נגד ההפקה ושמונה שורדים מתוך ה-18, הודיעו אתמול בקבוצת הוואטסאפ המשותפת עם ההפקה שהם לא מתכוונים להגיע לאירוע ההשקה של הפרק הראשון של העונה. 

מרשת 13 נמסר: ״ביום שבת הבא מקיימת חברת ההפקה 'אנדמול' אירוע השקה לעונה החדשה של הישרדות שתכלול גם צפייה משותפת בפרק הראשון. כל מתמודדי התכנית  הוזמנו  וכל מי שביקש להגדיל את מספר המוזמנים מבני המשפחה נענה בחיוב".

פרומו העונה ה-12 של "הישרדות" (באדיבות רשת 13)