לא מעט ביקורת הושמעה על התוכנית “דייט להביא הביתה" בערוץ 12, שבה ניסתה סיגל שחמון למצוא בן זוג בסיוע המשפחה והחברים. רוב הטענות היו על כך שהתוכנית צולמה לפני שנתיים ושחמון כבר נמצאת מזמן בזוגיות אחרת, שלא קשורה לגברים שאותם פגשה בתוכנית. הדבר העדכני היחיד שיש לליאורה לספר לכם הוא שהגרוש של שחמון, עופר אמיר, הספיק להתגרש שוב, הפעם מאשתו שרית. לשניים שני ילדים משותפים.

אמיר, את הדייט הבא תביא הביתה?
“אכן, לאחר 12 שנות נישואים, שרית ואני קיבלנו החלטה משותפת להיפרד".

 יהודה ארם (פאבלו), האוהד הכי מפורסם של נבחרת ארגנטינה בישראל, חגג השבוע פעמיים. בנוסף לזכייה של נבחרתו האהובה בגביע העולם אחרי 36 שנים, הוא גם מוציא ספר חדש פרי עטו, “רומנטיקן של כדורגל". בספר הוא מספר על חוויותיו האישיות מהילדות בבואנוס איירס, המפגשים עם מסי ומראדונה ועוד סיפורים רבים, טובים ומעניינים.

ארם, מי גדול יותר, מסי או מראדונה?
״מסי״.

החגיגות מהזכייה ההיסטורית של נבחרת ארגנטינה במונדיאל לא מסתיימות. ביום שני השבוע הופתעו עובדי עיריית חריש כאשר עובד המועצה, משה סרוסי, הגיע לעבודה לבוש במדי נבחרת ארגנטינה תוך כדי שירה בעברית ובספרדית "אנחנו אלופי עולם. תודה למסי ותודה לאלוהים".

משה סרוסי (צילום: עיריית חריש)
משה סרוסי (צילום: עיריית חריש)

עוד אחד מהמובחרים הלך מאיתנו: אלון אגינסקי, איש העסקים שעשה אקזיט לחברת סיבידיה והאקס של מיכל אנסקי, נפטר בשבוע שעבר בגיל 58.

אלון אגינסקי  (צילום: אינסטגרם)
אלון אגינסקי (צילום: אינסטגרם)

600 אורחים הגיעו בשישי האחרון לאולם סמולרש באוניברסיטת ת"א כדי לכבד בנוכחותם את מנכ״ל קונצרן הכשרת הישוב, עופר נמרודי. הסיבה למסיבה: הקרנת הבכורה החגיגית של הסרט הדוקומנטרי "מעריב - מהדורת נמרודי", שמסכם את 20 השנים הסוערות שבהן שימש כמוציא לאור של "מעריב". באו לברך: ישי דוידי, גיל אגמון, איתן סטיבה, רם כספי, פיני רובין, איתן בן־אליהו, נוני ועמוס מלכא, עידן וולס, יצחק קרייס, אוריאל רייכמן, משה אדרי, יהודית ואבי טיומקין, נטלי וצביקה בירנבאום ועוד רבים, עשירים ומקושרים. גם רמי קלינשטיין וריטה באו לפרגן - אבל בנפרד. אורח מרגש במיוחד: עורך "מעריב" לשעבר, יעקב ארז, שמתמודד בשנים האחרונות עם בעיות בריאות קשות והגיע בכיסא גלגלים.

עופר נמרודי וריטה (צילום: ערן בארי)
עופר נמרודי וריטה (צילום: ערן בארי)