כבוד עולמי. הזמר אורי טולדנו, הבן של, הוזמן לחגיגות יום ההולדת ה־86 של האפיפיור פרנציסקוס. לאירוע השנתי, שהתקיים בשבוע שעבר בוותיקן, מוזמנים בדרך כלל זמרים מצליחים, לרוב מאיטליה. טולדנו, שהשיר שלו "LEARN TO SAY NO" מושמע בלי הכרה בארץ המגף, הוזמן לקחת חלק ואפילו זכה לאחל הפי בירת'דיי לנוצרי החשוב בעולם.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

האבא, אבי טולדנו, איך אתה מסביר את ההצלחה שלו באיטליה בעוד שבארץ הוא כמעט לא מוכר?
“אורי התחיל להופיע ולפתח את הקריירה שלו ישר בחו"ל, מכיוון שהוא שר באנגלית. הוא לא כיוון שום דבר לארץ בינתיים, אבל הוא עובד חזק והוציא כבר שישה־שבעה שירים באנגלית. באיטליה הוא מצליח מאוד".

View this post on Instagram

A post shared by K A Y M A (@modekayma)


הוא דובר איטלקית?
“הוא שר באנגלית ולא דובר איטלקית. היום הפלטפורמות הן כאלה שמגיעות לכל העולם. אחד השירים שלו נתפס מאוד חזק באיטליה, והוא אכן הוזמן על ידי הוותיקן. כל שנה עושים שם אירוע מאוד גרנדיוזי עם כל מיני אומנים מכל העולם ובסימן השלום העולמי. זה כבוד גדול. האפיפיור קיבל את כל המשתתפים באותו מעמד וגם אותו, זה מרגש ומאוד יפה ואנחנו מאוד גאים בו".

מהיכרותך את עולם הזמר הישראלי, עדיף להצליח בחו"ל?
“אני לא חושב שזה עדיף. צריך להצליח איפה שאתה יכול. אם זה הולך בחו"ל, מה טוב. השירים שלו, אגב, מושמעים בגלגלצ מדי פעם".

View this post on Instagram

A post shared by K A Y M A (@modekayma)


היית רוצה שהוא יצליח יותר בארץ?
“את זה את צריכה לשאול אותו. אני, מבחינתי, בכל פעם שהופעתי בעולם, בכל מיני אולמות הכי נחשבים ובמסגרות מאוד מכובדות, תמיד חשבתי על הכפר הקטן שלי ועל החברים שלי ב'פינתי' ובדיזנגוף. זה תמיד כיף הרבה יותר להצליח במקום שאתה נמצא בו ומול האנשים שאתה אוהב. להצליח בעולם זה נחמד ומביא כבוד לישראל".

מה איתך בימים אלה?
“מופיע בעיקר בהופעות סגורות, למשל בעוד שבועיים באירוע של לשכת עורכי הדין. עושה בעיקר הופעות מכורות, עם ארבעה נגנים וסאונד ומה שצריך. אני פוגש קהל מדי שבוע, מאות ואלפים. הוצאתי גם ספר אוטוביוגרפי שמתורגם עכשיו לצרפתית וזה גם באתר ‘עברית'. מעבר לזה, אני גם עושה שירים חדשים. יש לי שיר שיצא לרדיו לפני שבוע שנקרא ‘תבואי'. אני עושה גם תוכניות טלוויזיה. יש לי בשבוע הבא תוכנית בערוץ 12. אני עושה הרבה דברים כל הזמן".

מה עם חיי האהבה? אתה בזוגיות?
“מה את רוצה לכתוב על בת הזוג שלי? קוראים לה רונית דוד. ובואי נסיים את הראיון הזה".

View this post on Instagram

A post shared by K A Y M A (@modekayma)