אנטונלה רוקוזו וג'ורג'ינה רודריגס הן ללא ספק שתי נשות הכדורגלנים המפורסמות והעשירות בעולם. אחרי שליאו מסי זכה במונדיאל ונבחר לשחקן המצטיין של הטורניר ואילו כריסטיאנו רונאלדו הודח בדמעות והוא אף מתקשה בשלב זה למצוא לעצמו קבוצה לעונה הבאה, ב"מארקה" חשפו כמה שוות הנשים שלהן ולמי יש יותר מיליונים בבנק בלי קשר לבן הזוג שלה.  

אמנם ג'ורג'ינה תלויה ברונאלדו, אך אי אפשר לומר את אותו הדבר על מסי ואנטונלה. למרות שהספרדייה ממוצא ארגנטינאי מקבלת מבן זוגה סכום נכבד מדי חודש, היא לא מתקרבת לעושר של אשתו של אלוף העולם הטרי. כשהכירה את CR7, ג'ורג'ינה עבדה כמוכרת בבוטיק במדריד שם המשכורת שלה הייתה 200 יורו לשבוע. לאחר שפגשה את האס הפורטוגלי, חייה השתנו מקצה לקצה והיא בעצמה הודתה שהיא נהנית מחיי "היוקרה" שיש לה מאז. רונאלדו למקרה שלא ידעתם, משלם לבת זוגו 100,000 יורו מדי חודש. מדובר ב"דמי כיס" צנועים כאות מחווה לתשומת לב ממנו עבור הטיפול שלה בילדיהם.

בינתיים, הספיקה אשת הכדורגלן בת ה-28 להשיק כמה מותגי אופנה, ואף מנצלת את הפופולריות ו-42 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם, ומרוויחה כ-8,000 יורו מכל פוסט. עושרה של ג'ורג'ינה מוערך ב-12 מיליון יורו, כמעט חצי מאנטונלה, שהונה מוערך ביותר מ-22 מיליון. למרות שהיא נשואה לאלוף העולם, אשת הכדורגלן הארגנטינאית היא פרזנטורית של מספר מותגים, ואף פתחה רשת נעלי נשים מצליחה בדרום אמריקה. בניגוד לג'ורג'ינה, אנטונלה נחשבבת ליותר צנועה ולא אוהבת לחשוף את עצמה בפומבי או להראות על מה היא מבזבזת את הכסף שלה. אגב, לפי מידע לא רשמי, גם מסי עשיר יותר מרונאלדו. השווי הנקי של מסי מוערך ב-600 מיליון דולר ושל רונאלדו ב-100 מיליון פחות מיריבו הגדול ביותר.