סמסו מזל טוב לעפר שכטר ואשתו קסניה שהפכו להורים טריים לראשונה. אחרי תשעה חודשי הריון ממושכים, חתונה מצומצמת בקפריסין וחתונה גדולה בישראל בדרך, הבדרן ואשתו הביאו לעולם את יורש העצר. בפוסט ארוך שיתף שכטר על הלידה הקשה ועל הערכה הגדולה שיש לו כלפי נשים בכלל בעקבות לידת אשתו. שכטר פרסם תמונה משפחתית ראשונה שלו, של אשתו ושל הפעוט ופתח: "אני אבא. אבל את הפוסט הזה אקדיש לנשים".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"אשתי קסניה עברה לידה מאתגרת מאוד, שלושה ימים של צירים, שכל ציר בא עם כאב חד שמפלח את גופה והיא נושמת ודואבת ועוברת עוד מהמורה. ואני מהצד מחזיק את ידה ונשבר מבפנים. אני כבר הייתי נכנע ופותר את זה עם ניתוח קיסרי, אבל היא חזקה וממשיכה הלאה למרות שלא עצמה עין כבר ארבעים ושמונה שעות, כי היא לא שם בשביל עצמה, היא שם למען התינוק שלה".

"ולצידה עוד נשים חזקות מחבקות ומכילות - מיילדות בית החולים מאיר בכפר סבא ובראשן אחותי האחת והיחידה, ד"ר גיל שכטר מאור, מנהלת חדר לידה. לרגע הן לא ויתרו עליה, בכל שלב הציעו את הפתרון הנכון לה ולתינוק, איך למנוע מהתינוק להיכנס למצוקה, ואיך לשמור על הבריאות שלו ושל קסניה כדי שתוכל ללדת כמו שרצתה".

עפר שכטר וקסניה גיל באירוע חתונתם בצומת בית עובד (צילום: אור גפן)
עפר שכטר וקסניה גיל באירוע חתונתם בצומת בית עובד (צילום: אור גפן)

"לגוף של קסניה לקח שלושה ימים להגיע לרגע הלידה ובכל שלב מיילדת אחרת איתה, מעניקה לה בדיוק את מה שהיא צריכה באותו הרגע. וככה הן מתחלפות לאורך היום והלילה, מיילדת מסיימת משמרת ומגיעה מיילדת אחרת שמביאה איתה נחמה חדשה ברגעי משבר.
ברגעים האלה אתה רואה את הכוח הנשי, שנמצא בשיתוף הפעולה בניהן, החיבור והאמפתיה, העוצמה שהן מעניקות אחת לשניה אין לה תחליף. ואחותי כל הזמן שם כמו סלע איתן, מצד אחד רופאה מצד שני אמא מצד שלישי אחות, מאזנת בין הכוחות, נלחמת למען קסניה ולמען התינוק". 

"היום הזה גרם לי להסתכל על נשים בצורה אחרת, אתן מביאות חיים לעולם, אתן בעלות העוצמה האמיתית, אתן עם הכוח לעבור הרים, אתן הכוח המניע. תודה לכל הנשים בבית החולים מאיר בכפר סבא, תודה לאחותי הגדולה שתמיד שומרת עלי כמו אמא ותודה לאשתי שנתנה לי לראות אותה ברגעים הכי פגיעים שלה והראתה לי עוד כמה מקום יש לאהבה ולחיבור בנינו. תודה לכל הנשים בעולם, אתן החיים. ברוך הבא לעולם סלדינק'ה (מיועד לקהל הרוסי) נ.ב : אפילו קיבלנו חדר עם חלון"