קאט פייט בעיצומו כוכבות הראליטי אביבית בר זוהר ודנית גרינברג יצא לדרך. אמש התארסה בר זוהר לבחיר ליבה קווין צרפתי בהצעת נישואים חלומית במרוקו, כשהבעל המיועד הגיע דוהר על סוס לבן על רקע מקום שעוצב כולו בכתובות אש, שלטים ופרחים. הצעת הנישואים הגרנדיוזית הסתכמה כשצרפתי ביקש את ידה של בר זוהר עם טבעת יהלום חמישה קראט, כשלצידו שני יהלומים קטנים שערכם קראט וחצי כל אחד. 

דנית גרינברג התעוררה הבוקר ורצתה לצפות בהצעת הנישואין המרגשת של בר זוהר, אך גילתה לתדהמתה כי המאורסת הטרייה חסמה אותה בחשבון האינסטגרם שלה. גרינברג שיתפה את עוקביה ואמרה: "אני לא זוכרת שאמרתי עליה משהו למה היא הופכת אותי לליהיא גרינר שלה, אני בחיים לא עקבתי אחריה אז למה לחסום אותי. יכול להיות שזאת הסיבה כי לא עקבתי אחריה?".

דנית גרינברג נגד אביבית בר זוהר (צילום: אינסטגרם)

גרינברג פנתה לבר זוהר וביקשה ממנה לדבר איתה ולהסביר למה היא חסומה. היישר מחופשת האירוסין החלומית, שעות אחרי שאמרה איי דו, ובזמן שהיא נמצאת בארוחת בוקר חלומית עם סוסים, התפנתה בר זוהר להשיב לגרינברג על הסוגייה וכתבה: "לא דנית, את לא עשית לי כלום ברמה האישית, פשוט קראתי תגובות שרשמת באחד הפוסטים עליי ונפגעתי ברמה האישית. אין סיבה שלא אחסום מי שמדברת עליי לא יפה ברשתות".

גרינברג השיבה לה: "לא זכור לי שכתבתי עליך תגובה ברשת. להיפך רק לפני חודש כשהיו עליך ביקורות על הניתוח יצאתי להגנתך. אשת חיל מי ימצא, קווין מצא".