דניאל גרינברג מבקשת מעוקביה: "תתייחסו לילדים שלי בצורה נורמטיבית" (צילום: אינסטגרם)

דניאל גרינברג מוטרדת לאחר תקרית שאירעה בסופר וגרמה לבתה מיאל גולן להרגיש לא בנוח. גרינברג פנתה לעוקביה וביקשה שאם יראו אותה ברחוב עם ילדיה, לפנות אל מיאל ורון כאילו זאת פעם ראשונה שהם רואים אותם. "יש משהו שצובט אותי כאמא שהילדים שלי גדלים בצורה אחרת", אמרה גרינברג ברשתות החברתיות והוסיפה: "אתמול הייתי בסופר בקופה עם הילדים שלי מיאל ורון, ואנשים מרגישים בנוח לבוא ולהצטלם איתם או לצלם אותו או לפתוח שיחת וידאו או לגשת אליהם בצורה ישירה של 'יו מיאל ורון איזה מהממים'".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

"זה לא צורה נורמטיבית שהילדים שלי גדלים. מיאל לא יודעת מה זה כשפונים אליה ושואלים אותה 'איך קוראים לך?'. זאת פנייה נורמטיבית, שהבת שלי לא חוותה את זה. כולם ניגשים ואומרים לה 'מיאלי איזה מהממת ואיזו נסיכה' וישר מוציאים טלפונים. אתמול ראיתי את מיאל קצת קפואה מהמקרה בסופר והיא אמרה לי רוצה ללכת הביתה. הרגשתי שלא נוח לילדה שלי עם הסיטואציה. בא לי לבקש מכם עכשיו פשוט בפעם הבאה כשאתן רואות אותי ואת מיאל או רון תפנו אלינו בצורה נורמטיבית כמו 'איך קוראים לך?', לתת לה תחושה רגילה", אמרה גרינברג.

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: אלוני מור)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: אלוני מור)

עוד הוסיפה: "זה מוזר לה לראות שכולם מכירים אותה והיא לא מכירה. זה לא רגיל, הייתי משחה שתבינו אותי ואת הבקשה שלי, והיא לא בקשה מוגזמת אלא בקשה של שיתוף פעולה, ופשוט לעזור לי לגדל את הילדים בצורה שהיא קצת יותר נורמטיבית. אז פעם הבאה פשוט תפנו בצורה כאילו אתם לא מכירות אותה. זה יעשה לה תחושה נורמלית כמו כל הילדים. זה נטו מהמקום של לשמור על הילדים שלי שהם רגילים ולא שונים מאף אחד. גם בגן אני מבקשת מהגננת לא לתת לילדים שלי יחס שונה. הם שווים לכולם ואני רוצה שהם ירגישו וידעו את זה".

דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: ירדן קפלן)
דניאל גרינברג, מיאל גולן (צילום: ירדן קפלן)