בפרק הראשון של הישרדות פתח מנחה התוכנית גיא זוארץ את העונה והכריז על השורדים החדשים של בעודו נמצא על המסוק. ״אני עומד לנחות על האי המקסים הזה בפיליפינים ו-18 שורדים שמעולם לא נפגשו עומדים לראשונה לפגוש זה את זו״. האמנם? האם מעולם לא נפגשו או שכמעט כולם מכירים את כולם?

על פי חוזה הסודיות עליו חתמו השורדים עם ההפקה ועל פי ההסבר שקיבלו, אסור לשורדים לספר שהם יוצאים לתוכנית או לדבר ולהתייעץ אם אף אחד, גם לא עם שורדי העבר. זה נחשב הפרת הסכם עבורו יקנסו בסך של 50,000 שקלים. אלא שנראה כי החוזים לא מרתיעים את השורדים החדשים.  

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

האם השורדים באמת לא הכירו לפני שנפגשו על האי? (באדיבות רשת 13)

TMI ערך בירורים ומביא לכם זווית אחרת מאיך שהיא מוצגת על המסך. לשורדת קייסי זפטה יש קשר מקורב למאיה קיי, כשהייתה הבוחנת של הדוגמנית בצבא. לא סתם נוצר על האי כביכול כזה חיבור רגשי וחזק בין השתיים. דורין דותן, התחתנה  עם בחיר ליבה חצי שנה לפני צילומי "הישרדות". בין האורחים בלטו ספיר קשתי וגם מאיה קיי.

במקרה שלושת החברות גם התחילו את צילומי הריאליטי באותו שבט ובברית שכרתו יחד. אליהן מצטרף גם לאותו שבט נבו שמיר, שניכר על המסך כי היה מקרוב מאד לדותן. ל-TMI נודע כי לשמיר יש הכרות מוקדמת עם בעלה של דורין דותן. ירדן זוהר מכירה את טל מורד ואת אביו, הרבה לפני "הישרדות", וגם הם זכו להיות באותו שבט טאגאלוג. בעונות ה-VIP השורדים מכירים אחד את בשנייה, אבל בעונת אנונימיים כשזוארץ מכריז שהם יפגשו לראשונה, זה מעורר חשד. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

קייסי זפטה, מאיה קיי (צילום: יח''צ)
קייסי זפטה, מאיה קיי (צילום: יח''צ)

 ל-TMI נודע כי גפ השורד סהר כהן למד עם אשתו של השורד בדימוס יוסי בובליל, שהוא גם פאנליסט בתוכניות בוקר שעוסקות ב"הישרדות" והוא גם חבר של השורדים מאור שושן ואבירן שמואל. לפני שהגיע לאי, סהר קיבל כמה טיפים מבובליל שכבר התנסה בעברו על האי, וגם שוחח טלפונית עם מאור שושן עוד לפני התוכנית.

סהר גם מכיר את טניה לאורן לפני התוכנית, הרבה לפני "הישרדות" טניה שיתפה פוסט עסקי של סהר. ל-TMI נודע כי סהר ניסה ליצור קשר עם טניה רגע לפני שיצאו אל האי. טניה לאורן גם מכירה מגיל צעיר את הדוגמנית מאיה קיי. גם דניאל ציוני וגל רובין מכירים מלפני התוכנית ובמקריות מוחלטת הם גם באותו שבט. 

אירוע ההתרמה של סהר כהן (צילום: יחצ)
אירוע ההתרמה של סהר כהן (צילום: יחצ)