טל ברמן ואביעד קיסוס שידרו הבוקר (חמישי) בפעם האחרונה את תוכניתם המשותפת באקו 99FM, זאת לאחר שבחודש פברואר האחרון הודיעו בשידור על סיום דרכם לאחר קרוב ל-21 שנים. בתוך כך, נחשף כי ברמן ימשיך לשדר בתחנה תוכנית חדשה לצד הקומיקאי תם אהרון והמגישה אביה פרחי.

בסיום נפרדו השניים זה מזה בקול חנוק:

טל: "באמת קשה. זה היה מעולה. זה היה מעולה וזה היה מדהים ואני אוהב אותך עם כל הפערים והמתחים והמריבות והיחסים שהתקלקלו. אני מאוד אוהב אותך. ואני בפירוש, גם מקצועית וגם אישית, [זו] מערכת היחסים הכי משמעותית שהייתה לי, חוץ מאשתי. ואני גם מאוד מצטער ואני גם לא. לא - במובן שאני חושב שזה הדבר הנכון. וזה תמיד יהיה במבט לאחור וזה מה שחשוב, נראה לי".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אביעד: "תודה. אני חושב שאמרתי לך את זה פעם, אולי. אני חושב שכששני אנשים מסוגלים להגיד אחד לשני, התרחקנו, אנחנו לא קרובים כמו פעם - זה רגע של קירבה מאוד מאוד גדולה. גם השבוע הזה וכל הזמן שקדם לזה, ידעתי ואני יודע עדיין ואני אדע תמיד שאיפשהשהו, באיזה קומה שרק אתה ואני יכולים להגיע לשם, אנחנו מסתכלים על מה שקורה מלמעלה ביחד ואומרים יואו איזה קטע. בסוף זה אנחנו וזה אנחנו תמיד, ברגעים קשים והמאוד מאוד קשים והבלתי נסבלים זה היה נכון. זה אתה ואני. אני מאוד אוהב אותך ואני מאוד מעריך אותך ואני מצטער שככה ושבכלל. ומעבר לזה אני יודע שתעשה דברים נהדרים. אני גם רוצה בשבילך, באמת באמת, שהם יהיו נהדרים ושתהיה מאושר בהם, וכל הפיתוי לקנא במה שיהיה, במי שיהיה, אצלך אצלי, אחד של השני, אני נורא רוצה שיהיה לך טוב, באמת באמת. אתה איש יקר לי ותמיד תהיה יקר לי".

טל: "תודה. כשישבתי אתמול מדוכדך בבית, הבן שלי עבר לידי ואמר לי, בפעם האחת בשבוע שהוא דיבר איתי - אל תבכה שזה נגמר, חייך שזה קרה. אני כן בוכה ואני כך מחייך".