השתיקה של אליאב זוהר: בימים אלו ומעט לפני חשיפת כל האלבום הראשון שלו, זוכה העונה האחרונה של "הכוכב הבא", מגשים חלום נעורים ומשתף פעולה בדואט סוחף ומרגש עם סולן להקת ״היהודים״ תום פטרובר. בשיר ״עוד לא עבר לי״ מנסה לכוון למהות והמשכיות של הרוק הישראלי - שני דורות שונים של רוק ישראלי. זהו שיתוף הפעולה הראשון של תום פטרובר בחייו עם אמן אחר, וזו היא בשורה מרגשת ומשמחת מאוד עבורנו. את השיר כתבו והלחינו מורן דוד ואבשלום קיגלר בהפקתו המוזיקלית של ניר מימון. זוהר סיפר בריאיון לאיריס קול, ברדיו 103FM, על הקושי שחווה בעקבות המחאה נגד הרפורמה משפטית, לה היה שותף אביו, השר מיקי זוהר, ממובילי המהלך.

"שמרתי על סוג של שתיקה", הצהיר זוהר בתחילת הראיון.

הייתה לזה סיבה, כשהתחילה המחאה וכו', חטפת חזק, שלא בצדק, והחלטת פחות להתראיין. נכון?
"נכון. העדפתי להתמקד במוזיקה ובמה שחשוב ולהשאיר את זה רגע בצד, את כל העניין של להתראיין, וכל מה שקשור בזה".

עכשיו אתה מרגיש שזה בסדר? אם ידברו וישאלו על העמדות שלך?
"אני מעדיף לא להתעסק בזה. לגבי, 'אם ידברו או לא ידברו', אין לי שליטה. אני גם מנסה לפתח עור של פיל, עם כמה שזה קשה, שאני אדם מאוד רגיש ופגיע ובאמת הכול מצליח לחדור אליי בדרך כזו או אחרת - אני באמת מנסה לשמור על עצמי ולא להיפגע. יש לפעמים אמירות שלא נאמרות בכוונה, הן נאמרות בחוסר ידע על הרבה דברים".

אנחנו פה בשביל לחגוג את שיתוף הפעולה שלך עם תום פטרובר מ'היהודים'.  
"לרוב אני כותב ומלחין את השירים שלי, זה שיר של מורן דוד שהיא חברה מאוד טובה שלי, כבר הרבה מאוד שנים. היא כותבת ומלחינה המון שירים שהצליחו בעבר, והיא מאוד מוכשרת. היא השמיעה לי את השיר סתם כדי שאתן לה פידבק. זו הייתה הפעם הראשונה ששמעתי שיר והרגשתי סוג של רכושני כלפיו, נקשרתי אליו מאוד ומאוד אהבתי אותו. היא הציעה לי שנעשה את זה בדואט". 

"אמרתי לה שבא לי לעשות דואט עם חלום ילדות שלי, מישהו שהייתי שומע אותו בתור ילד, שהייתי כל היום עם דיסקים שלו, כזה אני רוצה", הוסיף זוהר. "השגתי את הטלפון של תום והתקשרתי אליו, והסבירו לי שזה מורכב כי תום מעולם לא עשה שיתוף פעולה עם אף אמן אחר. היה לכולם קשה להאמין שהוא יסכים. בפעם הראשונה שדיברנו, הוא ריגש אותי בטירוף, אמר לי, 'אני מעריך אותך כל כך, ואת הדרך שאתה עושה. אני רואה בך כמו ילד שלי, כמו ממשיך דרך שלי, ולא הייתי רואה שום בן אדם אחר לעשות איתו שיתוף פעולה, חוץ ממך'".

עוד מעט יוצא האלבום שלך, והופעות. איפה זה עומד?
"כרגע אני עובד על השיר האחרון. האלבום הראשון עוד רגע מוכן, במקביל גם מתחילים לעבוד על האלבום השני. בקרוב מאוד, כל השירים שעוד לא יצאו מהאלבום הראשון, נוציא אותם בהופעת השקה חגיגית עם כל הקהל וכל האנשים שאני הכי אוהב בעולם".