מני אסייג, מי ששימש כתסריטאי בסרט המצליח "ההילולה", שהפך לשובר קופות כבר בימיו הראשונים בקולנוע, עורר היום (שלישי) סערה בחשבון הטוויטר שלו, לאחר ששלח מסר חד משמעי למפגינים נגד הרפורמה במערכת המשפט

אסייג צייץ: "אנרכיסטים ותומכיהם: לא יודע אם יש לחלקכם כוונה כזו, אבל אם יש כזו, אני מבקש שלא תגיעו לצפות בסרט, וגם לא למופע האישי שלי, ולשום אירוע שאני קשור בו. לא מעוניין ולא רוצה להתפרנס ממי שהורס את המדינה היהודית, ופוגע ברבנים ולומדי תורה בחסות הדיפ סטייט. מעדיף לרעוב ולא להיות תלוי בכם!".

עם זאת, אחיו, שלום, התנער מהאמירה: ״מאוד לא מסכים עם הדברים שמני אחי כתב ומתנער מהם. זה דברים בניגוד לגמרי לראיית עולם שלי. הסרט הזה נעשה כדי לשמח את עם ישראל ודווקא בתקופות האלה כולם מוזמנים מימין, משמאל בעד ונגד המהפכה. אחים אנחנו״.

כאמור, יותר ממאה אלף ישראלים צפו בסרט ״ההילולה״ בארבעת הימים הראשונים להקרנתו בבתי הקולנוע (חמישי-ראשון) כך מדווחת ״סרטי יונייטד קינג״ מפיקת ומפיצת הסרט. מדובר בשיא פתיחה בקולנוע הישראלי שמצטרף לשיאים הגדולים של ״לשחרר את שולי״, ״מכתוב״ ו״זוהי סדום״.

כזכור, בריאיון מיוחד שערך ל"מעריב", אמר כי "כבר אין לי חברים מהשמאל, פעם היו, והתברר שהם לא היו ממש חברים". לדבריו, "ברור שאני משלם מחיר על הדעות שלי. יש איש ימין או מוביל דעת קהל מהימין שלא משלם מחיר במדינת היהודים של 2023 או בכלל? המחיר שאנחנו משלמים והמחיר שאנשי השמאל משלמים הוא שונה לגמרי".

"כשמישהו מתבטא שמאל ומישהו אומר שהוא לא יבוא להופעה שלו או שמישהו תוקף אותו בטוקבקים - אז הוא קצת מרגיש לא נעים, אבל כל הממסד התרבותי סוגד לו וסוגרים לו הופעות, הפקות, הזמנות לטלוויזיה והשמעות ברדיו. אני עד לזה. לא מזמן אמרתי לאשתי, ‘שומעת כמה שירים של שלומי שבן מתנגנים עכשיו ברדיו? זה בגלל המיצג שהוא עשה בהופעה שלו כשהקרין תמונות של נתניהו ולוין וברקע ההודעה על רצח רבין'", הוסיף.