אבי אתגר, שדרן הרדיו ומנחה הטלוויזיה הלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 76. אתגר נולד ב-1948 ועלה לארץ בגיל צעיר והתגורר יחד עם הוריו בקריית מוצקין. לאחר שחרורו מהצבא, החל ללמוד משפטים באוניברסיטה העברית ועבר קורס קריינים של רשות השידור.

ב-1971 בהיותו בביקור באמסטרדם, פגעה בו נהגת של רכבת חשמלית שאיבדה שליטה, הוא נפצע אנושות ושתי רגליו נקטעו. בשובו ארצה החל לעבוד ברדיו, והגיש בין היתר את "מה כבר תשע", "יום יום ים", "שוקו חם" ו-"טיסת לילה". בטלוויזיה היה בין מגישי תוכניות האירוע "שעה טובה" ו"סבה למסיבה" בערוץ הראשון במהלך שנות השמונים.

ב-1989 החל להגיש בערוץ הראשון את תוכנית ההומור והאירוח "מוצ"ש", בכיכובם של ספי ריבלין, יעל עמית ואלי יצפאן. יצפאן הובא לתוכנית על ידי אתגר לאחר שגילם דמויות קומיות בתוכניות הרדיו שלו, ושם דרך כוכבו. לפני מותו שידר תכנית בוקר יומית בתחנת הרדיו "כאן גימל" ואת התכנית "המבחר של אבי אתגר". 

גולן יוכפז, מנכ"ל כאן: "תאגיד השידור הישראלי אבל על מותו של אבי אתגר - אחד הסמלים המובהקים של הבידור והמוסיקה בשידור הציבורי בישראל משנות השבעים ועד ימנו, שעבר כמעט בכל תחנה אפשרית: מ"מוצ"ש" ו"סיבה למסיבה" ועד לתוכניות המוסיקה האישיות בכאן רשת ב, שהפכו לאחד מסימני ההיכר של שידורי הרדיו של כאן בסופי שבוע. אבי היה לאחד מאבות ההגשה האישית ברדיו ובטלוויזיה - עם טעם יוצא דופן, ידע מוסיקלי ותרבותי עצום, שחלק באהבה ובנדיבות עם כולנו. יהי זכרו ברוך."