מלחמת חרבות ברזל: רוג'ר ווטרס, הסולן לשעבר של להקת פינק פלויד, מצא את עצמו באחרונה בסיטואציה לא נוחה, כאשר שני מלונות פאר בבואנוס איירס ביטלו את הזמנת החדרים שלו ושל להקתו בעיר, כנראה בגלל התבטאויותיו הביקורתיות נגד ישראל. כך דיווחו הבוקר (ראשון) כלי תקשורת בארגנטינה.

רוג'ר ווטרס שובר שיאי נבזיות: "מתקפת ה-7/10 מוצדקת, הישראלים ממציאים סיפורים"
הערכה: בצה"ל נערכים לתגובה משמעותית נגד חיזבאללה על רקע ההחרפה בתקיפות

ווטרס, שנמצא כרגע בסיבוב הופעות בדרום אמריקה, סיפר לעיתון המקומי פאג'ינה 12 כי מלונות פאינה ואלביאר ביטלו במפתיע את הזמנות החדרים שלו ושל להקתו במהלך שהותם המתוכננת בעיר, לקראת הופעותיהם באיצטדיון ריבר פלייט ב-21-22 בנובמבר. "בפאינה אמרו לנו שהם מבטלים כי החדרים בשיפוצים", סיפר ווטרס, "ואילו באלביאר תחילה אישרו לנו הזמנה של 10 חדרים מה-13 ל-22 בחודש, ואז פתאום גם הם ביטלו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

ווטרס מיהר להאשים את "הלובי הישראלי" בביטולים, אולם אתר החדשות המקומי אינפובה דיווח כי מקורות קרובים לשני המלונות אישרו שהסיבה לביטול היא התבטאויותיו האחרונות של ווטרס נגד ישראל.

בריאיון לפודקאסט עם העיתונאי גלן גרינוולד בתחילת החודש, ווטרס כינה במפורש את התקפת הטילים של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר כ"דגל כוזב" שביימה ישראל, וטען שהעובדה שישראל לא ידעה מראש על ההתקפה מעוררת חשד.

ווטרס, 80, שהגדיר את עצמו כ"מתנגד הציונות", אף טען בריאיון שחמאס "מחויבים מוסרית וחוקית להתנגד לישראל" ולתקוף אותה.