שדרן גלי צה״ל, עידן קוולר, עורר סערה לאחר שהוריד מהקו את אביו של עמית בונצל ז"ל שנפל בקרבות בעזה. כעת, ולאחר שהתנצל בפניו, צפוי קוולר לחזור לשדר.

לאחר שהסתתרו בבית החולים: כניעה נוספת של מחבלי החמאס לצה"ל | צפו
לאחר שתקף את ישראל והתמוטט: חבר הפרלמנט הטורקי מת

החזרה צפויה להתקיים בתחילת השבוע הבא, כשכבר היום (חמישי) הוא ימשיך להגיש את תכנית הספורט בתחנה. מטעם התחנה נמסר כי "ההחלטה נעשתה בשיח משותף עם משפחתו של חלל צה״ל, עמית בונצל ז"ל. גלי צה״ל משתתפת בצער המשפחות השכולות ומצדיעה לחללי צה״ל".

תיעוד מעצר המחבלים בעזה (צילום :דובר צה"ל)

טרם הורדתו מהשידור, אמר האב: "אביו של עמית בונצל ז"ל, אמר במהלך השיחה: "אני רוצה להגיד דבר אחד למען עם ישראל. אני מבקש מהעם - כבו את הטלוויזיות, אל תתנו לרעה להיכנס לאוזניים, הם יושבים באולפנים, דגל ישראל על השולחנות, אתה שומע אותי, בזמן מלחמה? מביאים לנו לאולפנים פרשנים מלפני 200 שנים, ההוא מאכזב שלא מינו אותו לאלוף, הם לא יודעים כלום, אנחנו לא מטומטמים. הם יושבים שם, לא מכירים את התכניות, את מה שקורה, מטשטשים רעל, מעלים את מחיר השבויים בלי לשים לב".

"ואתם יושבים באולפנים ובתחנות הרדיו, אני לא ראיתי תכנית אחת שנפתחה בתפילה למען שלום המדינה, אתה יודע מה, שלא יגידו הדתה, הדתיים וכו', תביאו מצדי תפילה של איזה משורר מגרמניה מ-1802. לכן שאלת אותי איך ממשיכים הלאה? אנחנו העם, ננצח אתכם, התקשורת, נכבה את הטלוויזיה", הוסיף.

קוולר השיב: "עו"ד יצחק בונצל, אני כאן עוצר אותך, מכיוון שאני נותן לך, אבל אתה לא מפסיק. אתה פוגע בי ובמקום העבודה שלי, אתה קורא לי מראיין הגון וקורא לכבות את כלי התקשורת שאני עובד בו. אני משתתף בצערך העמוק, אבל לא יכול לשאת את זה. חברות וחברים, גם אני לא צופה בטלוויזיה כי קשה לי, גם אני לא יכול לשאת את המוות שמקיף אותנו, את השכול, קשה לי ונשבר לי, אבל צוותים של אנשים שעושים עבודה כדי להביא את המידע, מצויים בשטח תחת אש כדי להביא את התמונות, הקולות, כשדגל ישראל מצוי בצד המסכים".

בתחילת השבוע, הגיע קוולר יחד עם מפקד התחנה דני זקן, לשבעה של עמית בונצל ז"ל, על מנת להתנצל בפני האב. ״מיד לאחר שמיעת הראיון המדובר, היה ברור לי שלא אגיב ולא אפעל עד לאחר הגעה אל בית האבלים של משפחת בונצל המופלאה ופנייתי אליהם נענתה ללא היסוס. איציק ונועה קיבלו אותו בחום ובהתרגשות, החיבוק היה עז והביע את הרצון העמוק של המשפחה להעביר את מסר האחדות והשיתוף של עם ישראל", נמסר מטעם מפקד גל"צ דני זקן