מ"הפמליה" לתל אביב:ג'רמי פיבן מחזיק ב-3 פרסי אמי וגלובוס זהב אחד, רשימת הקרדיטים שלו באתר IMDB מונה קרוב ל-100 סדרות וסרטים, מתוכן לא מעט קלאסיקות אהובות ביניהן בתפקיד בלתי נשכח ב"סיינפלד" (בתור השחקן שנבחר לגלם את ג'ורג' קוסטנזה), ותפקיד משובח ב"מופע של לארי סנדרס", אבל הכל בסופו של דבר מתגמד מול תפקיד הסוכן הכל-יכול עם הפה המלוכלך שביצע במשך 8 עונות בסדרה "הפמליה" – ארי גולד.



פיבן, שנולד ל-2 אנשי תאטרון ממוצא יהודי, גדל והתחנך על במת התאטרון ובעיקר בעולמות האימפרוביזציה. בשנה האחרונה הוא החליט לטפח את התשוקה הזו והחל לצאת לסיבובי הופעות במופע סטנדאפ משלו. בראיונות שקיים סביב סיבובי הסטנדאפ הוא מדבר על המגע הבלתי אמצעי עם הקהל, על האתגר בלהצחיק אולם מלא באנשים זרים ועל הריגוש שבסכנה שלא יצליח לעמוד במשימה. הוא עושה זאת כמובן בנינוחות ובביטחון מלא כריזמה.



הוא כיכב ב "חכמת ההמונים", במופע של לארי סנדרס, ב"אלן" לצידה של אלן דג'נרס, בשלושה פרקים של סיינפלד ובעוד שורה ארוכה של סדרות וסרטים כמו: "הממלכה", "לחסל את האס", "בלאק הוק דאון","עיר החטאים", "לספק את הסחורה" ואחרים וכמובן בגירסה הקולנועית של "הפמליה".





ב-2015, הוא הוכרז כחביב הקהל בקרב מעריצי הפמליה על תפקידו בסרט "הפמליה" של האחים וורנר. פיבן הוא גאון קומי ותומך נלהב של ישראל, וב-2016 כיכב בפרסומות של אתר Buyme. במסר אישי שהעביר למעריציו בישראל מסר פיבן שהוא שמח לחזור ל"אחיי ואחיותיי במולדת".



12/1/19, תיאטרון ירושלים. 13/1/19 בית החייל, תל אביב. מחיר כרטיס: 199 ש"ח | לכרטיסים: 2207*