יום שני לניסוי המדעי של ערבוב הזוגות במדבר. כל השדים יוצאים וכל הזוגות של "חתונה ממבט ראשון" עוד שנייה מתפרקים. מזל שיש לנו את המומחים שלפחות מנסים לקחת מעט אחריות על מה שהם עוללו לעידו החמוד. מה שבטוח, התכנית הזאת (ובעיקר אורטל) גורמת לי לאהוב את עצמי - קצת יותר.



1. ההר הוליד עכבר! צוקית התעוררה עם חשק עז למקור מים והחלה לשיר לעצמה: "אל המעיין - אל המעיין, בא גדי, בא גדי קטן, אל המעיין - בא גדי קטן!" הבעיה שדודו לא בדיוק "לבן בן בתואל" ומהסירוב שלו הכל התחיל להתדרדר. יש אנשים, כמו צוקית, שלא מסוגלים ליהנות מה-"לא לעשות כלום" ושחייבים להיות בתזוזה כל הזמן. הייתה לי חברה כזאת - יריתי בה. לא הייתה ברירה חב'רה - זה באמת מתיש.



2. שוקיניג, אבל אף אחד מהזוגות לא זרם עם צוקית ויצא שכולם העדיפו להסתלבט בבריכה המאולתרת ולא לחפש מקור מים במדבר. צוקית לא אמרה נואש ובנתה על דודו שיבוא איתה לסיבוב זוגי. דודו, שנראה הפרק מאד שבע מצוקית, ייבש את צוקית וסרב לבוא איתה למעיין. צוקית נעלבה, וזה מפתיע שהיא עדיין נעלבת, מאחר וכולנו יודעים שזאת לא הפעם הראשונה שדודו מייבש אותה.





3. אני רוצה לכתוב מכתב לרשות השידור, כלומר ל"קשת 12", הפרומו שלהם היה ממש מבלבל. חשבתי שאראה העלבה קיצונית והתנהגות מגעילה של צוקית - במקום זה ראיתי את צוקית צוחקת על קוקטיילים ואת דודו נעלב מכלום בערך. איך אמא שלי אומרת: "כשמחפשים תמיד מוצאים משהו". מהצד זה נראה שהמדבר לא עשה לדודו טוב ושצוקית לא עברה את מבחן הדינמיקה החברתית בעיניו. סורי, אבל אם הפעם הייתי צריכה לבחור צד - זה היה ללא ספק הצד של צוקית שסה"כ רצתה חיבוק ומגע. דודו התנהג מתחת לכל ביקורת - התעלם ממנה, צחק על כך שלא היה ממשיך איתה אחרי הפגישה השנייה אם לא התוכנית, ואף בדרך חזרה אמר לה: "צוקית, אנחנו לא משדרים על אותו הגל". זה זועק לשמיים - ירד לו ממנה והוא מחפש דרכי מילוט, מה מסמל מילוט יותר מהמדבר?



4. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו! שרונה הייתה עסוקה בלייעץ לכל הזוגות בעוד שלעצות של עצמה היא לא מקשיבה. שרונה ממשיכה לשדר עסקים כרגיל כשכולנו יודעים שהזוגיות של ליאור ושלה בסכנה קיומית.



שרונה נראתה הפרק יפה יותר וזוהרת הרבה יותר. אם בעיר היא מוציאה מילה וחצי בשעת עבודה - הרי שבמדבר היא מדברת כאילו היא בלעה פטיפון. אולי הפתרון עבורה ועבור ליאור הוא לעבור לאוהל בדואי, היא רק צריכה ששירי תלווה לה את השמלה האדומה עם הפונפונים והיא נראית בדואית כשרה למהדרין. בטח יהיה לה את האוהל הכי מעוצב בעולם.



חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
חתונה ממבט ראשון. צילום מסך



5. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר! מה נסגר עם שירי? אני מתחילה לאבד סבלנות בשביל לירן. שירוש, אם את משחררת אותו עשרות אלפי רווקות לוהטות קופצות עליו כאילו הוא בורקס חם. אמנם התחלתי לחבב אותך - אך יש גבול לסבלנות שלי. לא ייתכן שבמשך כל הנסיעה את תחמיאי לאלון מינימום הוא אלן דלון. עם כל הכבוד להומור של אלון - דקה! דקה! לא הייתם שורדים אחד את השנייה. אני יודעת שהדשא של השכן תמיד נראה ירוק יותר, אבל כדאי שתפנימי שקיבלת את הפרח הכי יפה בגן. קצת טאקט וכבוד למי שחיכה ימים ולילות לנשיקה בלחי. שירוש, חיבוק חם ונגיעה בלירן הקטן ותראי איך גם הוא יתחיל לספר בדיחות כמו קטורזה.



6. תקליט שבור. הרצתי את הקטע עם אורטל שוב ושוב ובחיי שלא הבנתי מה היא רוצה מעידו. כשעידו מתעלם מאורטל (ובצדק!) היא רוצה את תשומת הלב שלו - אך כשהוא מעניק לה תשומת לב היא יוזמת מריבה, ממש מתנהגת אליו כאילו שהוא פרעצל. אורטל כועסת על עידו על כך שהוא לא קורא סיטואציות בעוד שעידו קורא מצוין סיטואציות - הוא פשוט יודע שאורטל לא רוצה אותו ושכל מה שהוא יאמר יתפרש עקום. עידו גבר מאד חכם והוא הבין שהוא יצא לטיול של אחרי צבא עם החבר הלא נכון. עידו כרגע במאצ'ו פיצ'ו והוא לא יכול להיפטר מהגופה, סביר להניח שהוא יחכה לתחנה המתאימה ואז יקבל החלטה ברורה. בואו, כולנו מחכים שהוא יאמר לה: "שלום ולא להתראות!". 





7. "We are the champions, my friends" שמישהו ימסור לבת אל ויוגב שהם לא בתחרות ושאין פרס בסוף התכנית. הבנו, אתם הזוג הכי יפה, הכי חמוד והכי מוצלח שם. ניצחתם! אפשר לחזור הביתה לתאשור. (רגע, הם חוזרים לניו יורק או לתאשור? לא הבנתי) . בקיצור, דיי עם זה!



8. תכנסי כבר לאוטו וניסע! לא צריך להיות גאון הדור כדי להבין שלדיקלה יש אישיוז. מצד אחד היא מתפרצת בצמתים לא מתאימים ומסיבות לא ברורות, ומצד שני היא עפה על כל פירור שאלון זורק לה. אלון, שהתחיל מקולקל איתנו הצופים, משפר את התדמית שלו מפרק לפרק ומתגלה כבחור חביב שהיה מקבל משירי יותר מנשיקה בלחי. יחד עם זאת, הוא מבהיר לדיקלה בדרך חזרה שהוא לא יסבול קשר עם התפרצויות. דיקלה מצידה, שפכה את אשר על ליבה כאשר סיפרה שיש לה תסביך מאז שהייתה ילדה קטנה ושהיא תמיד חושבת שהיא לא ראויה.



אני רוצה להציע לקברניטי ערוץ קשת פורמט לתוכנית חדשה: "הכנה למבט ראשון", תוכנית ריאלטי שבה עשרות מתמודדים מכינים את עצמם לזוגיות בריאה ומכילה. ומה הפרס אתם שואלים? נו ברור, זה לירן. אלא מה.