התקופה האחרונה הייתה עמוסה במיוחד עבור הזמרת נסרין קדרי שהשתתפה בריאליטי "גולסטאריות", ואף זכתה בתואר שחקנית העונה, השתתפה במחזמר "סוליקא" בתיאטרון באר שבע, הקליטה מחדש את השיר "גורל אחד" של עפרה חזה, עבור אלבום המחווה "קול הנשמה - שרים עפרה חזה" ולאחרונה הצטרפה לצוות השופטים של "דה וויס".



קדרי סיפרה בראיון לאיריס קול ב-103FM על הסינגל החדש שלה, "רוצי עם הלב", הצטרפותה לצוות המנטורים של תחרות השירה ועל היחס שהיא מעניקה למשתתפים הצעירים: "אני מבינה את ההתרגשות שלהם, הם רצים אחרי החלום שלהם". 



קורים לך דברים מדהימים בתקופה האחרונה
"אכן. שנה מאוד משמעותית בחיי. זו שנה בה אני פורחת ומקבלת אהבה מהקהל. שנה של שינויים, עליית מדרגה ועוד וי לסמן בדרך. אני יושבת כיום כמנטורית בתוכנית כישרונות. חלמתי להגיע לזה".



כשפנו אלייך מ"דה וויס" והציעו לך להיות מנטורית מה חשבת?
"רציתי להביא את התורה שלי, את השילוב בין המוזיקה הערבית לפופ המודרני. זה לא רק הקול – זה הכל מהכל".





יש יתרון בתוכנית הזו שמתעסקים בעיקר ולא בתפל. בקול ולא בנוצות שמסביב. את גם היית בתוכנית ריאליטי ואת מבינה את זה.
"בדיוק. אני מבינה את ההתרגשות של המתמודדים ואת הרצון להגשים את החלום. אני מכירה את התחושה כשאתה עומד על הבמה פעם ראשונה".



אדם שעומד בסיטואציה כזאת הוא מאוד פגיע.
"בסופו של דבר האמנים מגיעים לתוכנית בינלאומית והם יודעים שמחפשים לתת הזדמנות למי שהכי מגיע לו. צריך גם מזל בחיים".



נניח ולא היית מצליחה בתוכנית ריאליטי של אייל גולן, היית מוותרת?
"כמובן שלא. בחיים לא הייתי מוותרת. אני מגשימה את החלום שלי מאז התוכנית של אייל גולן ובקרוב מוציאה את האלבום הרביעי שלי. כבר פתחתי מופע בקיסריה ובקרוב אפתח מופע נוסף".





ומה עם אהבה?
"אני אוהבת הכל. את החברים, את המשפחה ואת כולם. הגבר יבוא. בינתיים אני עסוקה בלי הפסקה. זה אמנם קצת קשה לחזור לבד הביתה אבל יש לי המון אנשים שאוהבים אותי ונמצאים סביבי. אני לא בן אדם רגיל, אני קצת משוגעת כי אני תמיד חייבת לקבל אהבה. אני חייבת שיתייחסו אליי ויתמקדו בי. זו לא בושה לרצות לקבל אהבה".



בשירך החדש 'רוצי עם הלב' את שרה שאת חופשיה ורוצה לחגוג את החיים.
"בדיוק כך. כשהאזנתי לשיר לראשונה הרגשתי שהוא ממש נתפר למידותיי. אני קוראת לאנשים ללכת עם הלב שלהם ולצאת להגשים את החלומות. זה שיר שמסמל חופש. אני כבר לא לומדת ללכת – אני רצה עם הלב".