בשורה משמחת למעריצי "חברים": ג'ניפר אניסטון, מי ששיחקה את דמותה של רייצ'ל בסדרת הקאלט, הצהירה בתכניתה של אלן דג'נרס, שקטע קצר ממנה שודר היום (רביעי) בארצות הברית, כי היא וחבריה לא יתנגדו להשתתף בפרק איחוד מיוחד של הסדרה. 

"למה לא?", ענתה אניסטון לדג'נרס כשנשאלה האם תסכים לקחת חלק בפרק חדש של הסדרה שריתקה מיליונים למסכים בשנות ה-90. "את יודעת מה? אני אעשה את זה". 
השחקנית האמריקאית בת ה-50 אמרה גם כי היא סבורה שגם שאר השחקנים ישמחו ללכת בעקבותיה: "הבנות יעשו את זה, וגם הבנים, אני בטוחה. הכל יכול לקרות".
 


זוהי לא הפעם הראשונה שבה היא נשאלת על הנושא, כאשר גם בשנה שעברה היא נשאלה על כך על ידי המגישה האמריקאית בתכנית האירוח שלה, והשיבה: "כל דבר אפשרי. אפילו ג'ורג' קלוני התחתן". 

קורטני קוקס, מי ששיחקה את דמותה של מוניקה, אמרה לאחרונה כי היא לא צופה שפרק איחוד יתקיים, אך הבהירה כי היא לא תתנגד לכך. "אנשים שואלים אותנו כל הזמן אם נעשה את זה, ואני לא יודעת אם יש דרך לעשות את זה שוב. אנ לא רואה את זה קורה, למרות שהייתי עושה הכל כדי להיות בחדר עם כל האנשים האלה. אני מפנטזת על זה, באמת, זה היה התפקיד הכי גדול שעשיתי", ציינה קוקס.