טולסטוי פותח את ספרו "אנה קרנינה" במשפט הידוע "כל המשפחות המאושרות דומות זו לזו. אך המשפחות האומללות - אומללות הן כל אחת על פי דרכה". הפרק של "חתונה ממבט ראשון" ששודר אמש הוכיח לנו כמה המשפט הזה מדויק, אם הייתה תחרות לאומללות סביר להניח שדיקלה הייתה זוכה במקום הראשון וצוקית במקום השני. אל דאגה, אני כאן לפרט לכם למה.



צוקית ודודו


1. ריבונו של עולם, מה לא בסדר עם האיש הזה? איזה גבר מבקש לא להיות במגע כשמולו יושבת בג'קוזי לוהט, אישה טובת מראה עם בגד ים שלם אדום סקסי? אני באמת לא מצליחה להבין את זה. ניחא והיה מדובר בגבר בן 80 ששכח את הוויאגרה בבית וגם אז - אפשר לתת מגע ללא ויאגרה, אבל מדובר בגבר צעיר שכל החיים לפניו. אם מישהו היה מייבש אותי ככה בג'קוזי - הייתי מתה. סליחה, הוא היה מת - ובייסורים.



2. הבעיה של צוקית היא שהיא לא מקשיבה לעצמה. בליבה היא יודעת שהוא מתכוון לזרוק אותה ושזה לא זה. החששות והתחושות משבשות את מעשייה שנראים לא טבעיים בעליל. אממה, במקום לשחרר את דודו למקפיא ממנו הוא יצא, ולפנק אותו בתמונה של אוסקר שינדלר - צוקית מראה לדודו שהיא מאוד רוצה אותו.





אני לא יודעת אם מדובר בתסמונת כלשהי, אך צוקית מוציאה משפטים לא רציונליים מפה, כאלה שלא תואמים את התחושות שלה. כך למשל היא אמרה לו: "ממוש, איזה כי, לנו". צוקי, את רצינית? אם היית נוסעת עם החברה הכי טובה שלך היית זוכה ליותר מגע וחיזורים. דודו מהצד שלו, טוען שהוא שמח שהשתתף בתוכנית כי זכה למלא פינוקים וחופשות. משפט כואב וחד כמו כאבי מחזור. אני לא יודעת מה עובר לדודו בראש, אבל למרות שהציג את עצמו כך - דודו בעיני מאוד לא רגיש. אולי רגיש לעצמו - את צוקית הוא לא רואה ממטר.



טיפוש לצוקיתוש: אחותי, את אש! שחררי אותו שישמע קצת סיפורי שואה. לא יקום ולא יהיה הגבר שיבקש ממך פחות מגע. הבעיה אצלו ולא אצלך.



דיקלה ואלון


3. אני לא יודעת אם יש עובדת סוציאלית בהפקה אבל אם יש היא ממש מתרשלת בעבודתה. כתבתי בעבר ואכתוב זאת שוב, לדיקלה יש אישיוז - אך זאת לא סיבה להתעלל בה ככה. לא משנה במה הגבר עובד - אך הוא תמיד יכול למצוא זמן להתקשר לזוגתו ולשאול לשלומה. אני לא קונה את הבולשיט של "אני מוצף בעבודה אז לא מצאתי זמן להתייחס אליך", לשירותים נכנסת? לאכול אכלת? לנשום נשמת? תמיד אפשר להתקשר. הוא עושה לה דווקא וזה זועק לשמיים.



אלון למד את דיקלה היטב והוא נהנה לסחוט אותה, אולי המייקאפ סקס שלהם מעולה - אחרת אני לא מוצאת סיבה להמשיך בהתעללות הזאת. דיקלה רוצה תשומת לב מינימלית ואלון, במקום להגניב משפט התעניינות פה ושם - עסוק בלאכול גבינות מסריחות מהבופה.





4. שמתם לב שאת כל הזוגות המעניינים ההפקה שלחה לסוויטות השוות? כנראה שהסוויטה הנשיאותית היא כלוב של זהב ועדיף לישון באוהל עם מישהו שיודע להרים אוהל (תרתי משמע). דיקלה יצאה לדרך כשהיא בקריז והפעם בצדק, אלון אמר למצלמות "אני יודע שהיא בקריז - היא רוצה שתקפוץ על הרכבת, היא לא רוצה - שלא תהרוס לי". בואו נתמקד על המשפט "שלא תהרוס לי". מבחינתי הוא מסמל את האופי של אלון, ששוכח שהוא בתוכנית הזאת בזכות דיקלה ולא הגיע במטרה לקדם את העסקים שלו וגם אם בעסקים הוא מצליח, הרי שבתחום האישי מבחינתי הוא כשל. נראה שלדייסון שלי יש יותר רגשות ממנו.



5. בזמן שהדייסון שלי יעיל ומנקה אחרי - אלון חסר תועלת בקשר, ועושה רק בלאגן. אצל אלון אין ספונטניות - הכל מחושב, גם ה-over נחמדות כלפי עדי, עובדת המלון שרק רצתה לעשות את עבודתה בשקט, לא הייתה אמינה בעיני. מהצד זה נראה שאלון נחמד לעדי מסיבה אחת - הוא יודע שזה יקפיץ את דיקלה. ואכן, זה הקפיץ את דיקלה לקומה למעלה. דיקלה עלתה למיטה סחוטה ובוכייה - יש לי הרגשה שבסוף היא שוב תגיד לו "תודה".



טיפוש לדיקלוש: פחות תודות - יותר סטירות




שרונה וליאור


6. אין לי מה לכתוב על שני אלה. למרות שאתמול הם סוף סוף דיברו - זה היה דיבור מאוד משעמם, במיוחד כשליאור התלונן ששרונה פתחה את אשר ליבה אצל יעל הפסיכולוגית (כפרות, מה את רוצה? בשביל זה יש פסיכולוגים). שרונה מצד אחד מאד רוצה תקשורת בסיסית עם ליאור ומצד שני, עפה על ספריית הסרטים למבוגרים שמצאה. כנראה שלמרות שקשה לי לדמיין את זה - הסקס בניהם טוב מאוד, הם יכולים להיות יזיזים טובים - לא מעבר.


מבחינתי הם יכולים להתחבר לסניף וידאומט של סרטים כחולים - עד 120.





אורטל ועידו

7. אין לי גם מה לכתוב על אורטל ועידו, מלבד שזה היה קורע לראות אותה לובשת חולצה עם הכיתוב frozen. הם צולעים כמו אישה אחרי לידת תאומים זכרים, ואפילו כשהם מקבלים את אלבום החתונה - זה לא מרגש. במיוחד כשאורטל אומרת "זה מרגיש כאילו זאת לא אני". ברור חמודה, בערב החתונה לא היית את, זהרת וחייכת, כולנו יודעים מה קרה אח"כ… 

מהצד זה נראה שעידו מחכה לתוכנית שתיגמר - כמו שאני מחכה לצאת הצום ביום כיפור. אפשר להבין אותו. 




בת אל ויוגב

8. הצדיקים היחידים בסדום. לא פלא שבת אל בחרה לנסוע לירושלים במקום להתקרחן באילת. בת אל ויוגב מתאימים זה לזו כמו פיתה וסביח. אפילו כשליוגב יש יציאות משנת 1900 - בת אל סופגת זאת באהבה. יוגב אולי שכח באיזה עשור הוא חי, ואולי הנושא הזה עוד לא הגיע לתאשור - אבל נשים היום שומרות את שם המשפחה שנולדו איתו. ואם יש לו בעיה הוא מוזמן לשוחח עם הפרטנר שלי - שנשוי לאישה עם 4 שמות משפחה. כן לפרטנר שלי אין בעיה שאני קוראת לו לפעמים "פרטנר" ולא בעל, בניגוד ליוגב שכנראה חיי ברפובליקת "גלעד". 



9. הזוג הצדיק קיבל את אלבום החתונה שלהם - מה שגרם לבת אל לפרוץ בבכי, מאחר ולא ראתה באלבום את משפחתה. חדי העין הבחינו שהאלבום הזה מסמל את כל הקשר שלהם - בת אל נבלעת בתוך החיים של יוגב וזה מסוכן להמשך ולזוגיות בכלל. אני חושבת שהם מאד מתאימים, מקווה שיוגב ייתן מעצמו עוד קצת ויתקדם לשנת 2019 - והם שם.

10. אגב, ראיתם איך יוגב עשה תנועות גוף של מתפלל בכותל, בזמן שהוא לא התפלל אלא רק העביר עמודים בספר? קורע.

טיפוש ליוגבוש: אישה שמשחקת בשיער ולא משחקת משחקת בך - אתה חייב להתחתן איתה על אמת.

שירי ולירן

11. אי אפשר לסיים בלי הפריכית האהובה עלי, למרות שאתמול לא ממש אהבתי אותה. שירוש, את יודעת שאנחנו כמו אחיות, איך אחרי כל מה שהיה את לא נמשכת ללירן? האיש יכול לגרום ללסביות לעבור צד! אלוהים נותן אגוזים למי שאין לבידו. הייתי קופצת עליו במיטה הנשיאותית ולא יוצאת מהחדר!

12. לא נעים להודות אבל הסוויטה הנשיאותית נראתה קצת כמו אירוח דרוזי עם הכורסאות האלה. לקחתי קשה את העובדה ששירי עדיין לא רוצה לזנק על לירן. לא אהבתי כשהיא אמרה לו: "זאת מיטה ענקית - אתה יכול לישון שם". מה לא בסדר עם האישה זאת, עד עכשיו הייתי בעדה - אך אני מתחילה לאבד סבלנות, גם כלפייה וגם כלפי לירן - שבמקום לנער אותה ניעור טוב הוא עוד מצלם אותה אוכלת (אמנם מחזיק את הטלפון הפוך ואז מצלם - אך בכל זאת, מצלם), וגם מקבל את השיגעון שלה בטענה שהיא עושה את עצמה משוגעת כדי להרחיק ממנה אנשים. לירן כפרה, סמוך עלי, יש מצב שהיא באמת משוגעת (לכאורה), מי לא הייתה קופצת עליך?

טיפוש לשירוש: קיבלת את הזכייה הגדולה בלוטו ואת מתנהגת כאילו לא הביאו לך מספיק רטבים בבורגר ראנץ'. כפרות, תתחילו לעבוד על עצמך לפני שהוא יברח.