ימים ספורים נותרו לחופש הגדול וההורים שביניכם בוודאי הספיקו כבר לטייל עם הילדים כבר בכל חור בארץ, להכיר כל שביל רענן ולהזיע ביחד עם עם ישראל בטבע היפה שלנו. אין ספק שהחופש הגדול, בשל אורכו, מצריך מן ההורים כמויות של יצירתיות שלא יביישו אפילו קופירייטר משופשף. אבל לא  תמיד צריך לאמץ את המוח ואפשר לשלוח את הילדים גם לספוג קצת קולטורה במוזיאון, במופע מוזיקלי, בהצגה או בקולנוע. אז אם נגמרו לכם הרעיונות ואתם מחפשים אופציות נוספות לתעסוקה עבור הילדים, הרי לכם שלושה אירועים שיתקיימו בימים הקרובים.



הראשון הוא בינג' מטורף שיכלול את כל סרטי מארוול שיצאו בטכנולוגיית ה-screenX בשנה האחרונה, וייערך ביום רביעי ה-28 לאוגוסט ב"יס פלאנט" בראשון לציון. 



ה- screenX הוא אולם שמציע לקהל המבקרים צפייה פנורמית ב-270 מעלות המרחיבה את המסך אל קירות האולם ומאפשרת חווית צפייה שטרם נראתה  בישראל.





הבינג' יחל משעות הבוקר ועד שעות הלילה ויאפשר למבקרים ליהנות שוב מסרטי גיבורי העל בצורה שעדיין לא נראו. בין הסרטים יהיה ניתן לצפות ב"אנטמן והצרעה", "קפטן מארוול", "הפנתר השחור" ו"ספיידרמן: רחוק מהבית".



האירועים השני והשלישי הם שתי הופעות חינמיות של כוכבת הנוער והרשת אנה זק שיתקיימו במתחמי הקולנוע של "יס פלאנט "בראשון לציון וירושלים. בראשון לציון תתקיים ההופעה ביום שני ה-27 לאוגוסט בשעה 17:00 ובירושלים תתקיים ההופעה ביום רביעי ה-29 לאוגוסט בשעה 17:00.


אנה זק. צילום: נוי ערקובי
אנה זק. צילום: נוי ערקובי


קישור לרכישה לבינג' סרטי מארוול:
https://www.yesplanet.co.il/static/iw/il/screenx_marathon?fbclid=IwAR1AMYBdeJDgaz6bV5lOoJ0_rfHgWmO922_cgvb17yHUzLBxJjAuezMrwNE