בחודש האחרון, אחרי תום תקופת החגים, השיקו זכייניות ערוץ 2 לשעבר שלל עונות חדשות לתוכניות בתחומי הריאליטי, הדרמה והתחקירים, וביניהן גם שתי תוכניות הסאטירה המתחרות "מועדון לילה" של "קשת 12" ו"גב האומה" של "רשת 13". אמש נאבקו שתי התוכניות ראש בראש, וידה של תוכניתו של ארז טל הייתה על העליונה על תוכניתו של ליאור שליין, בפער גדול.


מאז הפרק של השבוע שעבר שקיבל 19.9 אחוזים, טיפסה התוכנית במעט ל-20.5 אחוזים, מה שככול הנראה מבע מהאורחים המיוחדים שהגיעו לאולפן - הכוכבים הגדולים של הזכיינית "קשת 12" אופירה אסייג ואייל ברקוביץ'. לאחר שהכדורגלן לשעבר מנתח על ידי הקומיקאי אבי נוסבאום, הוא הבטיח נקמה - והגיע לפאנל כדי לעשות זאת.



"גב האומה", הסאטירה הפוליטית שהצליחה לעצבן לא מעט צופים ופוליטיקאים שבה למסך בעונתה ה-11 ב-30 לאוקטובר. בעוד "מועדון לילה", שנחשבת קלה יותר לעיכול, חזרה לעונתה השביעית ב-5 בנובמבר בחיזוק משתתפת הפאנל הוותיקה, מיה דגן, ששבה לאולפן אחרי היעדרות ארוכה. 






מתוצאות אמש, נראה כי הצופים העדיפו בבירור את הקלילות היחסית של "מועדון לילה" והעניקו לה 20.5 אחוזי רייטינג, בעוד "גב האומה" 7.1. "כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "מלכויות של מטה" שקיבלה 3.4 אחוזים.

ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 18 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.3 ב"רשת 13", ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 3.1 אחוזים.



בשעות הפרה-פריים שלפני החדשות הובילה "קשת 12" עם התוכניות "ערב טוב עם גיא פינס" שגרפה 11.9 אחוזים ו"תוכנית חיסכון" שהביאה 15.1 אחוזים, בעוד הזכיינית "רשת 13" שידרה את "לפני החדשות" שקיבלה 6.9 אחוזים ואת "שווה כסף" עם שרון גל שקיבלה 5.6 אחוזים. "כאן 11" ששידר את "גאולה ולונדון" הגיע אל החדשות עם 0.7 אחוזים בלבד.