הפרסומאית יפית גרינברג המוכרת בשמה המסחרי ג.יפית הלכה לעולמה היום (שלישי) בגיל 70, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. הלוויתה תתקיים היום בשעה 15:00 בבית העלמין בקרית שאול. 

מבית החולים "בילינסון" נמסר כי "בית החולים מודיע בצער על פטירתה של ג.יפית שנפטרה הלילה ממחלת הסרטן. 'בילינסון' משתתף באבלה הכבד של המשפחה".

יושבת ראש דירקטוריון חברת החדשות עו״ד תמי רוה, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "כל כך קיוויתי ביחד עם כל החברות שלה שתצליח להתגבר על המחלה הארורה ותחלים. בני, בעלה ואייל בנה טיפלו בה במסירות אין קץ יומם ולילה. אין מספיק מילים להביע את הכאב הנורא. יפית היתה כה נהדרת, נשמה טובה דואגת לכל מיודעים וחברה נאמנה כל כך היא תחסר לי מאד מאד".

גרינברג נולדה ב-9 באוגוסט 1951 בשם יפה מימון בבני ברק למשפחה מסורתית יוצאי טריפולי. למדה בבית ספר תיכון עירוני דתי בני ברק ובעלת תואר ראשון בחינוך וגאוגרפיה באוניברסיטת בר-אילן. עד לעליית ערוצי הטלוויזיה המסחרית בישראל, הייתה ידועה במדורים הפרסומיים שכתבה בעיתונות תחת הכותרת "כדאי" ובחתימתה "ג. יפית", בהם פרסמה מוצרים ושירותים בכתבות תחקיר אינפורמטיביות, שהוסיפו לקורא ערך מוסף על הנושא אותו סקרה.

עם תחילת השידור המסחרי, זיהתה גרינברג נישה בתחום הפרסום ושכפלה את אותו קונספט פרסומי שיצרה לטלוויזיה. נטען על ידה בפרסום מוצרים שונים כי בדומה לעיתונות, גם בפורמט הטלוויזיוני היא בודקת, משווה ורק אז ממליצה על המוצר. 

יפית הייתה הבעלים של קבוצת הפרסום: "ג. יפית תקשורת", המאגדת תחתיה את החברות: "ג. יפית בע"מ", "Gkids&young” “גלעד תדמית", "TRM", "Gimalaya", Big Big light","G Conversation" (העוסקת בקידום מכירות) ושליש ממשרד הפרסום ענבר מרחב ג'י.