סופו של עידן: רזי ברקאי, מגיש התכנית "מה בוער" ברשת גלי צה"ל, הודיע היום (ראשון) כי יסיים את תפקידו כמנחה התכנית לאחר כ-27 שנות הגשה. ברקאי בן ה-72 הודיע על כוונתו לממלאת מקום מפקד התחנה, גלית אלטשטיים, ובקרוב הוא ייפרד גם ממאזיניו במהדורת פרידה מיוחדת.

ברקאי, שנחשב לאחד ממגישי התחנה הוותיקים ביותר, זכה פרס סוקולוב לשנת 2002 ומחזיק בקריירה של למעלה מ-50 שנה בתחום ההגשה.

בשנים 1993-1970 כיהן ככתב פוליטי ומדיני בקול ישראל, כשליח הרדיו בוושינגטון, וכמגיש ומייסד התוכנית ״הכל דיבורים״. בשנת 1993 עבר לגלי צה״ל ושנתיים אחר כך החל לשדר את התוכנית היומית ״מה בוער״. בגל"צ לא מוותרים על המגיש לחלוטין, "ויעשו מאמץ משותף על מנת שימשיך לשדר בתחנה בפורמט אחר".

ברקאי מסר: ״בתום 27 שנים שבהן הגשתי את מה בוער הגעתי למיצוי והודעתי על רצוני לפרוש מהגשת התוכנית. תודתי הגדולה למאזינים ולצוותים המסורים שהיו שותפיי לדרך לאורך שנים״. 

בהמשך, הודיע ברקאי כי אינו מוכן להתראיין בנושא, וכתב: "לכל הקולגות שרוצים לראיין אותי, ולא עניתי להם, בשלב הזה לא אתראיין. למחבקים, חיבוק ענק בחזרה, ולמקללים, אתם רק עושים לי חשק לחזור, אז מבחינת האינטרס שלכם, תפסיקו".

מ״מ מפקדת גלצ מסרה: ״מה בוער היא מוסד רדיופוני ורזי ברקאי, כמי שהוביל אותה, עיצב את סדר היום הציבורי והעיתונאי בישראל שנים ארוכות. ברמה האישית, זכיתי לעבוד עם רזי כמנהלת מחלקת החדשות, ובחודשים האחרונים כמ״מ מפקדת התחנה. אני מעריכה אותו כעיתונאי, כאיש תקשורת וכאדם״.