החופש הגדול מתחיל וזה הזמן לחפש עיסוקים לילדים (לא כולם הולכים לקייטנות). גם המבוגרים שבינינו רוצים לצאת מדי פעם ולראות הופעה או הצגה ולקחת חופש מהילדים. לפניכם חמישה מופעים מומלצים - לילדים ולמבוגרים - המוצגים בשבוע הקרוב ברחבי הארץ, ממגוון הז'אנרים - מוזיקה, סטנד אפ ותיאטרון.

לוח ההופעות והאטרקציות של מעריב

השירים היפים - מחווה לשלמה ארצי

מופע מחווה למלך הבלתי מעורער של המוזיקה הישראלית. שילוב קולות כובש של שלושה זמרים יוצרים – רועי דלאל (Buckets and Joints), ישראל בר-און (זוכה כוכב נולד 6) ושי פרי.

"כל שיר הוא זכרון בלתי נמנע", כתב ארצי ב-1986. נדמה שאין שלב בחיינו בו המוסיקה של שלמה ארצי לא ליוותה אותנו. הרוקר המחוספס עם חולצת הטי שירט השחורה והג'ינס נגע בכולנו לאורך הדרך.

מופע מחווה לשלמה ארצי. עיצוב: רחל מוגרבי (צילום: ללא)
מופע מחווה לשלמה ארצי. עיצוב: רחל מוגרבי (צילום: ללא)

דווקא בתקופה המשוגעת בה אנו חיים, החלטנו לצאת למסע הזה. להודות רגע. היה טוב. יהיה גם מחר. מוזמנים להצטרף אלינו למסע קסום לילדות, תיכון, צבא, הטיול הגדול, האוניברסיטה. מסע אל החיים.
שבת 02.07.2022 21:30, מועדון בר גיורא, רחוב אבן גבירול 30 תל אביב (מתחם צוותא בלונדון מיניסטור) קומה מינוס 1. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

סמי הכבאי - הרפתקה ביער

הצגה חדשה! סמי הכבאי הגיבור וכל החברים המוכרים מסדרת הטלויזיה האהובה פוגשים בצמד חוקרי טבע משעשעים, וביחד איתם יוצאים להרפתקה בלתי נשכחת ביער הגדול, כשהמטרה היא להצליח ולמצוא בעל חיים נדיר, שובב וחמקמק במיוחד. ביחד הם מתמודדים עם סכנות, פותרים בעיות ומסייעים לילדים לרכוש כלים שיעזרו להם לשמור על הבטיחות ולהתרחק מסכנה.
האם סמי, אלוויס, פני, אדם פרייס וכל החבורה יצליחו במשימה? אז קדימה כולם מוזמנים לעלות על יופיטר וונוס ולהצטרף למסע מוסיקלי מצחיק וסוחף!
בימוי: גדי ביטון ואיציק כהן.
שבת 02.07.2022 11:30 היכל התיאטרון, רח' החשמונאים 77 קריית מוצקין. לרכישת כרטיסי לחצו כאן

סמי הכבאי הרפתקה ביער (צילום: מעיין צלנר הפקות)
סמי הכבאי הרפתקה ביער (צילום: מעיין צלנר הפקות)

כנר על הגג

כנר על הגג! המחזמר היהודי הגדול של כל הזמנים. עם הלהיטים הגדולים: לו הייתי רוטשילד, לחיים, ועוד… בתפקיד טוביה החולב נתן דטנר, יחד איתו סנדרה שדה, שרי צוריאל, שי גבסו, קובי מאור ועשרות שחקנים רקדנים ונגנים, ובליווי תיזמורת חיה על הבמה. 
מאת ג'וזף שטיין על פי סיפורי שלום עליכם. ההצגה של התיאטרון העברי.

קאסט המחזמר ''כנר על הגג'' (צילום: ניר סטולו)
קאסט המחזמר ''כנר על הגג'' (צילום: ניר סטולו)


טוביה, יהודי עני, אביהן של חמש בנות, מנסה לקיים את משפחתו עפ"י מצוות הדת והמסורת, בתוך סביבה נוצרית שהשפעתה הולכת וגדלה. הוא מתקשה להתמודד עם רצונותיהן של בנותיו הבוגרות, המושפעות מרוח ההשכלה, שבחירתן בחתנים אינה לשביעות רצונו. בנוסף לצרות מבית, נוחת על המשפחה צו הגירוש, הפוקד על כל יהודי העיירה לעזוב את ביתם בו נולדו וחיו. המחזמר המפורסם המבוסס על סיפורי שלום עליכם, מוגש לכם בהפקה מרהיבה, ובבימוי חדש ורגיש ובליווי תזמורת בניצוחו של יוסי בן נון.
4-3 ביולי, 20:30, היכל התרבות, תל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

אדיו קרידה - יסמין לוי חוברת לתזמורת ירושלים מזרח ומערב לערב שירי לדינו

מאסטרו תום כהן ותזמורת ירושלים מזרח ומערב מארחים את זמרת הלדינו יסמין לוי לביצוע שירים מוכרים ואהובים בעיבודים רעננים ומפתיעים. עיבוד מוזיקלי וניצוח: תום כהן, אורח מיוחד: נגן גיטרת הפלמנקו יחיאל חסון. העשייה האמנותית של לוי לאורך השנים החזירה לקדמת הבמה את שירת הלדינו שכמעט ועברה מן העולם. התהודה העצומה של עבודתה הביאה לפריחה מחודשת של הסגנון המוזיקלי בארץ ובחו"ל. במופע מסגרת סדרת 'מזרח מערב' של האופרה הישראלית, תבצע לוי שירים מוכרים בעיבודים שנכתבו במיוחד עבורה מתוך מחשבה על קולה וסגנונה הייחודיים והמזוהים כל כך.
5.7 20:00 בבית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') בתל אביב שד' שאול המלך 19 תל אביב. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

יסמין לוי (צילום: ענבל מרמרי)
יסמין לוי (צילום: ענבל מרמרי)

דניאל חן במופע סטנדאפ

דניאל חן הוא מפלצת סטנד אפ שמתפרעת ו"יורקת אש" של צחוק על כל מה שזז. מספיקה בדיוק הופעה אחת כדי לדעת שמדובר בגאון, וכמו כל הגאונים הוא לא בחור שגרתי. 

דניאל חן (צילום: רן מירוצניק)
דניאל חן (צילום: רן מירוצניק)

המופע של דניאל חן מתאפיין בהומור חד ואינטנסיבי שלא מפסיק להפתיע את הקהל כל פעם מחדש. דניאל לוקח את ההומור למחוזות של דמיון פרוע ללא גבולות. סגנונו הייחודי כבר צבר לו עדת מעריצים בתוך סצנת הסטנד אפ עצמה ולאחרונה גם מחוצה לה, תאמינו לנו שמדובר בסטנדאפיסט הכי מצחיק שאתם לא מכירים. 
יום ה' 07.07.2022 21:30, אודיטוריום  היכל התרבות בית יד לבנים, רח' אחוזה 147 רעננה. לרכישת כרטיסים לחצו כאן