עיתונאית גלי צה"ל הדס שטייף, שידועה בדעותיה החריפות, שלא פעם עוררו סערה ציבורית, גרמה למהומה תקשורתית נוספת. אשת התקשורת הושעתה היום (רביעי) מדיווח על הפיגוע בתחנה הצבאית לאחר שאמרה בשידור בעקבות הפיגוע בירושלים כי "אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המשא ומתן הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסויים", כשהיא מכוונת למינוי הצפוי של איתמר בן גביר לתפקיד השר לביטחון פנים. 

לטענת שטייף בדברים שאמרה לוואלה, "השידור שלי ברדיו היה ציטוט של אדם מוכר שדיבר איתי דקות קודם בטלפון וזה מה שאמר. הטעות שלי הייתה שלא אמרתי שזה ציטוט. כך זה בשידורים חיים. כנראה שמה שמותר לברדוגו ועמית סגל גם בגלי צה"ל. לי אסור".

בהמשך פרסמה ציוץ הרומז על הקשר בין הדרישה של איתמר בן גביר להמשיך לעלות להר הבית גם לאחר מינויו לשר לביטחון הפנים: "את הבוקר התחלנו עם שני פיגועים בירושלים. נראה שמטעני החבלה חוזרים לזירה נוסף לסכינים לאבנים ולירי. הסלמה. התחזית? פגועי שרשרת. השר לבטפ המיועד... בהכרזה הזאת שלך מהבוקר? השוטרים ולוחמי משמר הגבול שיפגעו ירשמו על ידך...".

כאמור, בעקבות הציוץ מנהלי התחנה הצבאית "גלי צה"ל", החליטו להשעות את העיתונאית מסיקור האירועים. שטייף כתבה בציוץ נוסף: "הושעיתי מלשדר את הפיגוע עד הודעה חדשה... כל מנאצי תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי. איך כתב לי מישהו? 'תזכרי ממשלת ימין באוויר. תמותי'".

בן גביר מסר בתגובה: "הדס שטייף ניצלה הבוקר את המיקרופון שגלי צה"ל נתנו לה כדי לתת רוח גבית לטרור, להסית נגדי ואף לדווח דיווח שקר (ולא שעליה להר הבית מעודדת טרור - בדיוק הפוך). מקווה שהשעייתה לא תהיה זמנית! אני הראשון שאאבק על חופש ביטוי של עיתונאים, אבל מי שמעודדת את המחבלים לבצע פיגועים ומחפשת צידוקים (כאילו כל השנים האחרונות היה כאן ז'נבה) לא צריכה לשדר בגלי צה"ל".