חבר הכנסת דודי אמסלם ("הליכוד") התייחס היום (ראשון) לסירובו של הזמר חנן יובל לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל. יובל אמר כי "הכנסת הזאת - של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי, של יו"ר הכנסת - זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי". בתגובה לדברים כתב אמסלם בחשבון הטוויטר שלו: "חנן יובל... מי זה? הייתי מציע למארגנים להביא את הזמר והיוצר הנפלא קובי פרץ כדי שישיר לנו את השיר 'אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען, אלא על אבינו שבשמים'".

חנן יובל סירב להופיע בכנסת בערב יום הזיכרון לחללי צה"ל: "לא הכנסת שלי"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לדבריו של אמסלם וכתב בטוויטר: "בתשובה לשאלתו של השר דודי אמסלם 'מי זה?' על חנן יובל. אז התשובה היא שזה האיש שבזכותו מדינת ישראל מכירה את שיריו של הרב קרליבך, ביניהם 'והאר עינינו' ו'ישראל בטח בהשם'. הוא האיש שהמציא את המופע 'הקוסקוס והסרפן' כמחאה על קיפוח המזרחים, שהפיק את את ערב שיריו של הרב 'עוד אבינו חי'".

כזכור, אתמול פורסם כי יובל הוזמן לשיר במשכן הכנסת באירועי ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל וסירב. בהתכתבותו עם מפיק האירוע, מסר: "לכנסת הזאת, של אלמוג כהן, של דודי אמסלם, של החברה גוטליב, של גלית דיסטל, של אריה דרעי שנהנה מההומור של אלמוג כהן, של יו"ר הכנסת שבמקום לגעור בטינופות הוא אוסר על הצילום שלהם, שלא ידעו בחוץ, ועוד ועוד - שאמשיך? ואין אפילו צדיק אחד שיקום ויזעק. זאת לא הכנסת שלי. לשיר שם בפני גסי הרוח האלה זה לעשות שקר גדול לעצמי. אוכל לא חסר ולא יחסר בבית משפחת יובל. על היושרה עבדתי כל החיים. הייתי חייב לכתוב לך. בהצלחה ושבת שלום".

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בשבוע שעבר העביר חבר הכנסת אלמוג כהן ("עוצמה יהודית") את ההצבעה על סעיפי הרפורמה המשפטית בשידור חי ברשתות החברתיות, כאשר במהלך השידור מההצבעה קרא קריאות גנאי חמורות לעבר חברי כנסת מהאופוזיציה. כאשר פנה לחבר הכנסת עופר כסיף הוא אמר "אוסקוט" ("שתוק" בערבית), והשמיע קולות המשמשים לרעיית כבשים. לאחר מכן, הוא פנה ליו"ר ש"ס אריה דרעי ואמר לו כי "אתה רואה? אתה מדבר איתם בשפה שלהם, הם מבינים אותך. כמו כבש, ככה צריך לדבר איתם. חברים, אני לא אומר לו להיות בשקט בעברית כי הוא לא מבין עברית".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>