לאחר הסיקור הנרחב על מעללי ביבי ושרה באיטליה - שני מסוקים, טיסה, שישים חדרים, צי רכבים שלא היה מבייש את האפיפיור, וויקאנד חגיגת יום נישואים ועוד, החלטנו לעזור להם לבזבז את הכסף שלהם, כלומר שלנו, בצורה הטובה ביותר. אם כבר חוגגים עלינו משלמי המיסים אז שיהיה עד הסוף.

כמובן שהטיימינג מעולה כי ועדת הכספים של הכנסת בדיוק אישרה את הצעת החוק לכיסוי מורחב של הוצאות משפחתו, אז אפשר להנות כמו שצריך. הנה לפניכם שבע אטרקציות שביבי ושרה חייבים לעשות בלונדון:

הדאנג'ן

מדובר באטרקציה מדהימה ומושקעת, הדאנג'ן הוא חוויה אינטראקטיבית ייחודית וחווייתית. ביבי ושרה יוכלו להסתובב במרתפים הלונדונים ולהנות מהתקופה האפלה ביותר בהיסטוריה הבריטית דרך סקירת הזוועות, האסונות, והמזימות אשר התרחשו בממלכה. אין ספק שזו תקופה טובה לקחת ממנה השראה. בנוסף הם יוכלו לאסוף רעיונות טובים מהאינקוויזיציה כדי ליישם על האנרכיסטים השמאלנים שחוסמים את איילון ומחלקים פרחים לשוטרים.

TONI & GUY

מדובר בשני אחים ספרים שהיגרו לאנגליה במסגרת החיפוש הנצחי להשגת שיער מושלם. עזבו אותם מהמספרה של משה אבוטבול בכיכר המדינה לשרה מגיע הרבה יותר טוב מזה. "טוני וגיא" הם שם דבר בלונדון עם רשת מספרות מפונפנות שיודעות לתת שירות ויש להם דלת אחורית. איחולים של מפגינים עם קריאות כגון: "שישרף לך הפן" לא מאיימת על טוני וגאיי כי אצלם זה בחיים לא יקרה. מעבר לזה, יש להם ליין מוצרי פרימיום איכותיים שיוכלו לשמש כתרסיס נגד מפגינים לונדונים חצופים, חשבנו על הכל. 

קניות בהרודס

מותגים, מותגים ומותגים. מי צריך את רחוב בונד העלוב או סלפרידג׳ס המעפן? הרודס הוא בית כלבו מפורסם ומפואר הממוקם ברחוב ברומפטון באזור ווסטמינסטר הוא משתרע על פני שטח של 20,000 מ"ר ופרוש על פני מספר מבנים. אז מעבר להיותו מלא במותגים אפשר גם לסגור אותו למבקרים כדי ששרה תוכל להסתובב בו לגמרי לבדה, היא יכולה גם להזמין את ניקול ראידמן אם היא ממש רוצה, למה לא לפרגן לחברים?

לונדון (צילום: רויטרס)
לונדון (צילום: רויטרס)

פייב אוקלוק בריץ

אם זה טוב מספיק לבית המלוכה זה טוב מספיק למשפחת נתניהו. הרי לא היינו שולחים אותם לסטארבקס או לקפה פול, יש גבול, עוד שניה תציעו להם ללכת לחפש דילים בפריימרק. קמילה אפילו חגגה שם את יום הולדתה של אחותה ולכן מדובר במקום דיסנט לחלוטין. קצת סקונס עם ריבה וחמאה, אולי כמה סנדוויצ'ים נחמדים עם מלפפון וסלמון מעושן, קנקן תה וסגרנו פינה.

זומה או אולי נובו?

קצת התקשנו לחשוב עם מסעדה מספיק טובה לזוג, אז יכול להיות שאלו לא בהכרח המסעדות הכי יקרות או עם כוכב מישלן אבל לפעמים צריך לאכול גם ג'אנק פוד. מדובר במטבח פיוז'ן אסיאתי עם עיצוב מודרני ושירות מדוגם. מומלץ מאוד למי שאוהב פירות ים ואנחנו יודעים כמה ביבי אוהב שרימפס, אז בבקשה.  גם נובו היא  מסעדה בסגנון דומה שזכתה לחשיפה נרחבת בקרדשיין ואפילו בריטני ספירס הספיקה לחטוף שם טנטרום, אנחנו ממליצים.

ארמון בקינגהאם

מקום טוב לקבל ממנו השראה לשיפוץ הבית בבלפור. אפשר גם להטיס את מושיק גלאמין שיעשה רישומים של שיש וקרמיקה שיתאימו לבית המחודש. גם ארמון בקינגהם עבר שיפוצים בשנת 1826 אז שכר המלך ג'ורג' הרביעי את שירותיו של ג'ון נאש על מנת שישפץ את המבנה ויהפכו לארמון. בשנת 1837 התגוררה בו המלכה ויקטוריה. בסיום שיפוץ זה היו בארמון 19 חדרי אירוח ממלכתיים, 52 חדרי שינה מלכותיים, 188 חדרי שינה למשרתים, 92 משרדים ו-78 חדרי אמבטיה. אז למה להסתפק בבית אומלל בקיסריה ובשיפוץ קוסמטי עלוב בבלפור כשיש עוד הרבה לאיפה לשאוף.

ארמון בקינגהאם (צילום: אינג אימג')
ארמון בקינגהאם (צילום: אינג אימג')

מיוזיקלס

קודם כל נתחיל ב״סוויני טוד״: מדובר בספר שובב שמפיל את קורבנותיו סליחה לקוחותיו על ידי משיכת הידית כשהם יושבים בכיסא-הספר שלו. הלקוחות נופלים לאחור במורד דלת מסתובבת למרתף של חנותו, רואים? אפילו בלונדון של המאה ה-17 הייתה דרך יציאה אחורית למספרה. ונכון, אמנם הנפילה גורמת למסופרים לשבור את צווארם וגולגולתם אבל למה להיות קטנוניים?

מיוזיקל נוסף שיכול להיות רלוונטי הוא העיבוד המודרני והמקורי למחזה הידוע של אגתה כריסטי "עד התביעה". מעבר לעלילת המחזה הנהדרת וצוות השחקנים הגדול והמוכשר ההצגה מתקיימת באולם בית משפט אמיתי. הקהל יושב בכיסאות בית המשפט וחלק מהקהל הוא חבר המושבעים. ומי יודע אולי זה יעשה חשק לביבי להגיע לדיונים של משפטו גם בארץ.