כתבת תחקיר של האתר הצרפתי "Mediapart" חושפת כי השחקן הצרפתי ז'ראר דפרדייה הואשם בהתנהגות מינית בלתי הולמת על ידי 13 נשים. על פי הדיווח, ההאשמות קשורות ל-11 סרטים וסדרות שדפרדייה שיחק בהם בשני העשורים האחרונים.

הממצאים של התחקיר נחשפו היום (רביעי) לאחר חקירה שנמשכה מספר חודשים, והחלה בעקבות דיווחים ברשתות החברתיות על יחסו של דפרדייה בן ה-74 לנשים.

בתחקיר נכתב כי "חוץ מהתלונה של שרלוט ארנולד מ-2018 נאספו 13 דיווחים מנשים שטענו כי הן היו נתונות לבדיחות או הצעות מיניות לא הולמות מצד השחקן".  

עוד נכתב, כי "על פני העדויות השונות, נראה שאותו תרחיש חזר על עצמו. מדובר בשחקניות, מאפרות וחברות צוות. הן מעידות שדפרדייה נגע בהן בישבן, בין הרגליים, בירכיים או בבטן".

בנוסף הוזכרו גם הצעות מיניות מגונות. בדו"ח צוין שחלק מהמקרים "בוטלו" על הסט "עם צחקוק", וכאשר חלק מהמתלוננות דיווחו על כך נאמר להן: "בסדר, זה רק ז'ראר!".

עורך דינו של השחקן אמר שהוא "מכחיש רשמית את כל הטענות נגדו".

משרד התובע בפריז אמר לסוכנות הידיעות AFP כי "לא התקבלה שום תלונה חדשה בעניינו של דפרדייה עד היום".

בפברואר 2021 פתחו הרשויות בצרפת בהליכים נגד השחקן בשל חשד כי בשנת 2018 הוא אנס ותקף מינית פעמיים את השחקנית שרלוט ארנולד בת ה-22. ב-2019 נסגרה חקירה ראשונית נגד דפרדייה בעקבות הטענות הללו בשל חוסר ראיות, אך היא נפתחה מחדש שנה לאחר מכן והובילה להגשת אישומים פליליים נגדו.