הסטורי של ישראל: מהפרסומת של קסטרו לפאוור-קאפל של הרשת

בעידן שבו כוכבי רשת מככבים באתרי הרכילות, אפשר להיזכר בערגה בימים שבהם הערוץ המסחרי היה מדורת השבט ובפרסומת אחת, לצלילי רדיו

טיילור מלכוב ובן זיני
טיילור מלכוב ובן זיני | צילום: ליאור פינקסון

בין לבין לא נותר אלא להצטער קצת על כך שקשה לקדם אופנה במסר סקסי, גם כאשר הוא אינו סקסיסטי (כמו במקרה של הקמפיין ההוא לקסטרו), בעידן שבו מתחת לכל מעיל יש תגובות נעלבות ברשתות החברתיות.

תגיות:
פרסומות
/
רכילות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף