סופרמן, הדמות המובילה של חברת הקומיקס DC, ידועה כאחת מגיבורי העל הגדולים בכל הזמנים, אם לא הגדולה שבהן. והלילה (בין שני לשלישי) כותבי המותג המצליח עשו היסטוריה פעם נוספת כאשר החליטו להציג את אחת הדמויות המרכזיות כביסקסואלית. ג'ון קנט, בנם של קלארק קנט (סופרמן) ואהובתו, העיתונאית לויס ליין, יוצג כביסקסואל בהרצת הקומיקס האחרונה של הדמות.

בחוברת החמישית מסדרת "סופרמן: בנו של קאל-אל", תוצג דמותו של קנט הצעיר כשהוא מנשק את דמותו של הכתב ג'יי נאקאמורה. החוברת עתידה לצאת בעוד כחודש, בתשעה בנובמבר, וכותב הסדרה טום טיילור הבטיח: "לא מדובר בגימיק. כשהציעו לי להיות הכותב החדש של סופרמן, אמרתי לעצמי שאם מציגים סופרמן חדש, אז זה יהיה פספוס אם פעם נוספת נציג אותו כגבר לבן וסטרייט".

לטענת הכותב, הוא מקבל בעיקר ביקורות חיוביות על המהלך הנועז. "ראיתי ציוצים של אנשים שאמרו שהם פשוט פרצו בבכי כשקראו את החדשות, שהם יכולים לראות את עצמם בתוך סופרמן סוף סוף", הוא אמר ואף הוסיף כי "לא רצינו שזה יקבל את הכותרת 'DC יוצרת סופרמן להט"ב חדש'. אנחנו רוצים שזה יוצג כסופרמן שמוצא את עצמו, הופך לסופרמן ואז יוצא מהארון, וזו הבחנה חשובה לדעתי".

לסיום הוא אמר שהוא מקווה כי ההחלטה לא תיתפס ככותרת, אלא כעוד ידיעה קטנה על גיבור העל. "אני מקווה שזה לא יהפוך להיות ויראלי בטוויטר למשל. אני רוצה שזה יהיה פרט פשוט על נציג שעושה טוב עבור מי שהוא מייצג".

לפני כחודשיים, DC הציגו דמות נוספת כביסקסואלית, כאשר אז היה מדובר בטים דרייק, "רובין האדום", אשר היה שותפו ללחימה בפשע של באטמן.  במהלך הרצת הסדרה "באטמן: אגדה אורבנית", דמותו של דרייק הסכימה לצאת לפגישה עם דמותו של גבר.