הטריילר לסרט "ברבי" מבית אולפני וורנר יצא ליוטיוב לפני פחות משבוע כבר עורר התעניינות גדולה. עמית קוטלר, כתב התרבות של "רשת 13" שוחח עם איריס קול ב-103FM וסיפר על הסרט בכיכובם של מרגו רובי ורייאן גוסלינג וגם על השיר החדש של אנה זק "אולסטאר וגופיות".

מתי הסרט מגיע?
"ביולי, אבל כל העולם מדבר על ברבי. הסיפור הוא שברבי פוגשת את העולם האמיתי, יוצאת מבית הברביות שלה. זו הפקה ויזואלית מטורפת, עם מרגו רובי ורייאן גוסלינג כמובן. הם חיים בסוג של עולם אמיתי של ברביות, שזה נראה פשוט משוע לחלוטין, חצי אנימציה חצי לא, ואז ברבי מגיעה לעולם האמיתי".

אחרי שהיא חיה בעולם מושלם שאין שם פגמים
"אין להם דאגות. הדבר הראשון שקורה לה בעולם האמיתי הוא שהעקב שלה נוחת על הרצפה, כי כמו שאנו יודעים העקב שלה באוויר. זה מה שזכה לביקורות מאוד חמורות בשנים האחרונות. היא בעצם נוחתת על הקרקע ומנסה להתחיל ללכת. זה קצת הזכיר לי את בת הים הקטנה וזה מאוד משעשע. ואז יש עוד שלל הרפתאות שהיא עוברת איתו. קן, הברבי בן, מותג לא כדמות הכי אינטליגנטית בעולם, אבל על פי הקדימון אומרים: אם אתם אוהבים את ברבי זה סרט מעולה בשבילכם, אם אתם שונאים את ברבי, עוד יותר טוב. תבואו לראות'".

"אני חושב שזו תהיה אחת ההפתעות הגדולות של הקיץ, פאן לגמרי, שניהם עושים תפקיד מעולה. השבוע התוודענו להפתעה בעניין הזה, לגבי מי הייתה אמורה להיות ברבי המקורית - גל גדות. התגובה הרשמית של גל היה ענייני לו"ז, כן הגיעה לאוזניי איזשהו עניין של תסריט שהיא עברה עליו, שהגיע אליה לא בשלמותו, והיא העדיפה לוותר מהחשש שמשהו ייצא פה ברבי מטופשת, שזה לא תפקיד מספיק רציני. היא בכל זאת אמרה לא וחבל, כי זה אחד הסרטים המדוברים של הקיץ".

מרגו רובי גם מעורבת בהפקה. היא הציעה לה את זה?
"אנחנו לא יודעים עד הסוף. אבל כן מה שיצא מהרכילויות והשמועות זה שמרגו רובי בחרה בגל. אני לא יודע כמה זה מדויק או שזו הייתה אמורה להיות אחת הדמויות שמסביב".

"יש לנו שנייה לדבר על ברבי כחול לבן, על אנה זק? היא מוציאה עם דיג'יי איתי גלו, היא מוציאה את אולסטאר וגופיות, שיר מעולה, להיט קיץ מגניב בטירוף, משיר לשיר אני מתחיל להבין שיש פה מישהי שהיא כאן כדי להישאר. גם אם זה ייקח לה עוד קצת זמן, אנה זק היא אחת התותחיות הגדולות. אנה זק לא סתם שרה על הודי,  ואולסטאר וגופיות, יש מאחורי זה המון חברות מסחריות. צריך לשים לב לדברים האלה".

גם נועה קירל שרה 'פנתרה' והיא פרזנטורית של פומה
"כל העולם עושה את זה, רק שהצרכנים יהיו מודעים".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm