בנו של יוצר "שלגיה ושבעת הגמדים" של דיסני זועם על הגרסה עם גל גדות: השחקנית הולכת להתנסות בסצנות שירה וריקוד בעיבוד הלייב-אקשן הקרוב לקלאסיקה "שלגייה" של דיסני. במסגרת הפרויקט הגדול הבא שלה, גדות לוקחת על עצמה את תפקיד המלכה המרושעת, בתוספת האחרונה של דיסני לסדרת עיבודי הלייב-אקשן שלהם, בעקבות הצלחתם של שוברי הקופות הקודמים של האולפנים כמו "סינדרלה" מ-2015 ו"היפה והחיה" מ-2017 ו"קרואלה" מ-2021. כעת, בנו של במאי הסרט של דיסני יוצא נגד העיבוד המחודש שהתאים את הסרט לרוח התקופה.

בראיון ל"טלגרף", דיוויד הנד - בנו של אחד מהבמאים המשותפים של סרט האנימציה "שלגיה ושבעת הגמדים", משנת 1937, שגם נקרא דיוויד הנד - טען כי בסרט החדש חסר "כבוד" למקור. טרם שוחרר טריילר לסרט, שאמור לצאת לאקרנים ב-2024 ובוים על ידי מארק ווב ("ספיידרמן המופלא") ובשיתוף הכותבת ובמאית הסרט "ברבי" גרטה גרוויג.

"זה רעיון אחר לגמרי, ואני פשוט לא מסכים איתו לחלוטין". הוא כינה את זה "חרפה" שהטיפול בלייב אקשן הוא "לנסות לעשות משהו חדש עם משהו שזכה להצלחה כה גדולה קודם לכן. המחשבות שלהם פשוט כל כך קיצוניות עכשיו. הן משנות את הסיפורים, הם משנים את תהליך החשיבה של הדמויות... הן ממציאות דברים 'ערים' (woke) חדשים, ואני פשוט לא בעניין של כל זה", אמר הנד.

"למען האמת, מה שהם עשו קצת מעליב כמה מהסרטים הקלאסיים האלה... אין כבוד למה שדיסני עשתה ולמה שאבא שלי עשה... אני חושב שוולט דיסני ואבא שלי יתהפכו בקברם".

השחקנית רייצ'ל זגלר, בת ה-22, אכן סיפרה מוקדם יורת למגזין PEOPLE בתערוכת D23 בספטמבר 2022 כיצד הסרט החדש יהיה שונה מהמקור: "רוב הדמות שלי לא עובדת עבור הקהל של היום. עשינו צלילה עמוקה לתיקון ויצירת אישה מודרנית משלגיה. רצינו ליצור גרסה חדשה של הדמות".

בראיון למגזין GQ חשפה גדות כי לראשונה מזה זמן רב היא נאלצה להיבחן לתפקיד באודישן. "זו הייתה הפעם הראשונה שהייתי צריך לעשות אודישן לפרויקט מזה זמן מה. הם היו צריכים לוודא שאני יכולה לשיר, כי זה מחזמר", אמרה.

גדות בילתה שבועות בהכנות לאודישן. עוד הוסיפה: "במשך חודש, עבדתי על השיר, אז עשיתי אודישן. צילמנו את השיר, קיבלתי את התפקיד וזה היה מאוד מרגש".בראיון אחר, למגזין "People", גדות אמרה שהבת האמצעית שלה הייתה מלאה תקווה שהיא קיבלה את החלק של הדמות הראשית בסרט. לאחר שגילתה שאמם למעשה לוהקה לתפקיד המלכה המרושעת, בתה הבכורה של גדות אמרה: "אוי, כמה מתאים'".