הצד האפל של סרטי האקשן: אחרי תקופה ארוכה של ציפייה, ביום שישי האחרון רשת "נטפליקס" שחררה לאוויר העולם את מותחן הריגול המדובר שלה "Heart of Stone" (שלא תורגם בעמוד הרשת לשם העברי "לב של אבן"), בכיכובם של גל גדות בתפקיד רייצ'ל סטון, ג'יימי דורנן בתפקיד פרקר ואליה בהט בתפקיד קאיה דוואן. זמן קצר לאחר יציאתו, הסרט מגיע אל המקום הראשון ברשימת הצפייה של נטפליקס. כעת, גדות מספרת על החלקים הפחות נעימים של סצנות האקשן בסרט.

כמו שחקנית מתחילה: גל גדות חושפת מה נאלצה לעשות כדי לזכות בתפקיד שלגיה
"אבא שלי מתהפך בקברו": בנו של יוצר "שלגיה" המקורי נגד העיבוד עם גל גדות 

במסגרת העלילה, סוכנת ביון של ארגון צללים בינלאומי לשמירת שלום עובדת נגד השעון כדי למנוע מהאקרית לגנוב את הנשק החשוב ביותר – והמסוכן ביותר – של הארגון. גל גדות סיפרה לאחרונה על "מבטים מוזרים" שהיא הייתה מקבלת כשהיא הייתה מסתובבת עם חבלות ו"כחולים" על רגליה, שספגה במהלך צילומי הסרט. 

"היו לי הרבה חבלות", אמרה כוכבת וונדר וומן בראיון חדש ל"סאן". "במהלך יום ראשון אחד, טיילתי עם הבנות בפארק בלונדון ומישהו הסתכל עליי מוזר. לבשתי שמלת קיץ, לא מודעת לעובדה שהרגליים והגב שלי היו חבולות לגמרי".

"הייתי עם הבנות שלי ואנשים הסתכלו עליי כאילו משהו לא בסדר", המשיכה בת ה-38. מוקדם יותר גדות חשפה שהיא סבלה מפציעות בצווארה ובגב לאחר סצנות קרב בסרט. "זה בלתי נמנע שיש לי פציעות מהתפקידים הפיזיים האלה. יש לי שתי פריצות דיסק בצוואר ושתי פריצות דיסק בגב. זה חלק מהעבודה, לצערי”, הסבירה.

עם זאת, גדות הודתה כי היא נהנית מהסצנות הקרביות: "להילחם ולעשות את קרבות פנים מול פנים, אני מאוד נהנית. סצנות הקרב הן הדבר היחיד שאנחנו עושים בו אני מרגישה באמת בשליטה". כזכור לפי פי בעמוד הפייסבוק "Netflix News Source", הסרט דורג במקום הראשון ברשימת הצפייה הרשת העולמית ב-88 מדינות והגיע אל המקום הראשון תוך שלושה ימים בלבד.