גאווה ישראלית בקולנוע: "סיפור אחר" ממשיך לקטוף הישגים. אמש נודע כי סרטו של אבי נשר נרכש להפצה ברחבי ארצות הברית על ידי החברה הגדולה "Strand Releasing". החברה מתמחה בהפצת סרטים זרים מכל רחבי העולם בארה"ב, ביניהם סרטים של הבמאים פרנסואה אוזון ופאטי אקין וסרטים נוספים רבים שהשתתפו בפסטיבלים היוקרתיים בעולם.



"סיפור אחר", שהשתתף במהלך החודשים האחרונים בפסטיבל טורונטו, פסטיבל שיקגו, ופסטיבל חיפה, הוקרן בבכורה חגיגית בחוף המערבי של ארה"ב בשבוע שעבר, במסגרת טקס הפתיחה של פסטיבל הסרטים הישראלי בלוס אנג'לס, שם גם הוענק פרס מצוינות קולנועית לבמאי אבי נשר על עשייתו לאורך השנים. הסרט, שזכה לביקורות מצוינות בארץ ובעולם, עתיד להשתתף בעשרות פסטיבלים בינלאומיים בחודשים הקרובים ויעלה לאקרנים בארה"ב בתחילת חודש יוני.





במרכז "סיפור אחר" עומדת צעירה חילונית שמחליטה לעזוב את הבית ולהתארס למוזיקאי הולל שחזר לאחרונה בתשובה. החלטתה מביאה את הוריה הגרושים ואת סבה הפסיכולוג להניח למשקעי העבר ולחבור זה לזה כדי לנסות ולחבל בנישואין שבדרך. רק שבמלחמה, כמו במלחמה, רבות ההפתעות והתפניות, והדרמה הקומית שהולכת ונפרשת מאפשרת בחינה מחודשת של הקשר הרגשי המרכזי בחוויה האנושית: המשפחה.



שי להב, בעל טור התרבות במוסף השבת של מעריב כתב על הסרט: "'סיפור אחר/, סרטו החדש של אבי נשר, הוא סרט נהדר באמת. שילוב של תסריט מצוין שמלחים בין שני סיפורים שונים ביד אומן ומשאיר אותך מרותק לכל אורכו, בימוי מיומן ומהוקצע, שנותן תחושה חו"לית באמצעים מקומיים; ותצוגת משחק מרשימה של כל המשתתפים. בייחוד ג'וי ריגר, כוכבת בינלאומית בהתהוות, וששון גבאי".