שוברת את האינטרנט: זמן קצר לפני שהיא תשוב ללבוש את חליפת אשת-חיל האלמותית שלה בסרט השני הסדרה, "וונדר וומן 1984", השחקנית גל גדות הגיעה אמש לפרמיירה הלונדונית של סרט האנימציה החדש בכיכובה "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", וחשפה מה היא הייתה עושה אם היא הייתה שולטת ברשת.



כמו באירועים רבים בסגנון, בהם כוכבי קולנוע נותנים ראיונות קצרים לכל התקשורת על השטיח האדום, כך גם הפעם, כוכבי הסרט שרה סילברמן, ג'ון סי ריילי וגדות סיפרה למגזין ODE מה הם היו עושים עם הם היו "מלכי האינטרנט" ליום אחד.



סילברמן אמרה: "הייתי ממלאת את האינטרנט רק בסרטונים של חיות, וחברויות בלתי צפויות בין חיות שונות". ריילי הוסיף: "הייתי מבטל את התגובות האנונימיות. אם אתה רוצה להגיד משהו באינטרנט, אתה צריך שיהיה לך את האומץ לעמוד מאחורי הדברים". גדות סיכמה בפשטות: "הייתי סוגרת את האינטרנט ליום. כולנו צריכים הפסקה".





כזכור, בחודש אוגוסט יצאה הודעה כי גדות הצטרפה לקאסט של סרט האנימציה "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", והשחקנית הישראלית פרסמה טריילר מתוך הסרט המציג אותה כנהגת מירוצים קשוחה ויפהפייה.



הסרט הוא המשך לפיצ'ר האנימציה המצליח משנת 2012 "ראלף ההורס", וגדות תורמת את קולה לדמותה של "שאנק", אשת מירוצי מכוניות עם חיבה למעילי עור ואקשן.



עם ההכרזה על התפקיד, השחקנית הישראלית פרסמה פוסט בו כתבה: "אני מאוד נרגשת להכריז סוף סוף שאשחק את דמותה של שאנק בסרט 'ראלף ההורס 2' שיגיע למסכים בנובמבר. זו חוויה מדהימה להיות חלק מפרויקט עם דמויות וקאסט נהדרים".