גדול יותר, יקר יותר, ארוך יותר: היום (רביעי) מגיע אל מסכי הקולנוע בארץ "הנוקמים: סוף המשחק", סרט ההמשך ל"הנוקמים: מלחמת האינסוף", שיצא בשנה שעברה. הסרט החדש, שהופק בידי אולפני "מארוול" ונמשך לא פחות מ-3 שעות, כולל את כל כוכבי יקום הקומיקס. 



מי שזכו לראותו לפני כולם היו מבקרי הקולנוע האמריקאים והמעריצים שלא הצליחו לעצור את ההתלהבות. הביקורות הראשונות שהתפרסמו הבוקר באתרי האינטרנט בארה"ב ביו נרגשות ונלהבות ביותר, ובאתר הפופולרי "Rotten Tomatoes" קיבל הסרט עד כה ציון מעולה של 96 אחוזים על ידי הגולשים.





"סוף המשחק" ממשיך מהנקודה שבה הסתיים הסרט הקודם, כשהנוקמים הובסו על ידי הנבל הראשי - תאנוס. לאחר שתאנוס הצליח לאסוף את ששת אבני האינסוף, הוא כפה את רצונו המעוות על כלל החיים, ובאופן רנדומלי מחק מחצית מאוכלוסיית היקום, ובכללם גם מספר לא מבוטל של נוקמים, מה שסיפק ליוצרי הסרט אתגר לא פשוט מבחינה עלילתית.



"גאונות בלתי ניתנת להכרעה לוקחת את 'מארוול' לגבהים חדשים", נכתב באתר המגזין הבריטי "The Guardian", שהעניק לסרט 5 כוכבים. "סרט השיא בסדרת 'הנוקמים' הוא תערובת של פעולה וקומדיה שלא ניתן לעמוד בפניה. 'הנוקמים' החדש יבטיח לכם עליית סוכר והנאה מטורפת".



"הנוקמים: סוף המשחק". פורום פילם
"הנוקמים: סוף המשחק". פורום פילם



"לרגעים, 'סוף המשחק' מרגיש קצת כמו 'התחלה' ('Inception')", נכתב באתר "The Verge". "בסצנות מתרחשים עשרות דברים חשובים בו זמנית, אך לא קשורים זה לזה, ומווסתים היטב".



"'סוף המשחק' לגמרי מספק לצופים את חווית 'שובר הקופות'", נכתב באתר "Game Spot". "אם אכפת לכם מגורלם של הנוקמים שנותרו אחרי 'מלחמת האינסוף' - תצאו מסופקים מהסרט שכל דקה בו מנוצלת היטב. 'סוף המשחק' מצליח לקשור את יקום 'מארוול' בסוף יפה, מרגש, ומלא תקווה - ללא ספק הישג מרשים".



"הנוקמים: סוף המשחק". פורום פילם
"הנוקמים: סוף המשחק". פורום פילם