אבי נשר וחיים באגם: "רואים כנרת", פסטיבל סרטים וניו־מדיה שיתקיים השנה לראשונה בבית גבריאל (4־6 ביולי), יציג במשך שלושה ימים סרטים ישראלים ובינלאומיים עטורי פרסים, יפעיל פעילויות תלת־ממד לכל המשפחה ועוד. 


יפתח את הפסטיבל הסרט האיסלנדי עטור הפרסים "אישה במלחמה" של בנדיקט ארלינגסון. עוד ברפרטואר: "נשים מתות מהלכות" של הגר בן אשר; "עכו חלומות" של דניאל וקסמן; "אישה עובדת" של מיכל אביעד; "שושלת פיין" של אודי קלינסקי; "בגרות" של מתן יאיר; "בקצה השמיים" של אמיר הר גיל, "ארמי אוף לאברז בארץ הקודש" של אסף גלאי ועוד.

החדש "כנרת - ים של חיים", שנוצר במשך 20 שנה בהן ליקט אלפרט חומרים על הכנרת ובעלי החיים בתוכה. יזמית ומנהלת הפסטיבל: הגר קוט.



פרס הוקרה מיוחד יוענק לבמאי אבי נשר, על תרומתו לקולנוע הישראלי. עוד בפסטיבל: מפגש עם צלם הטבע הנודע משה אלפרט, שיקרין קטעים מתוך סרטו.

נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופסור שמעון גפשטיין: "פסטיבל "רואים כנרת", פרי של יוזמה מבורכת של החוג לתקשורת במכללה, אשר מופק בין היתר על ידי הסטודנטים כחלק מלימודיהם ובשיתוף עם יישובי האזור, הוא דוגמה לעשייה משמעותית ועשירה הנעשית במכללה בדיסציפלינות השונות אשר משלבות לימודים עיוניים לצד פרוייקטים מעשיים וחשובים כמו פסטיבל הסרטים".

פרופסור שמעון גפשטיין. צלם : ארז ביט
פרופסור שמעון גפשטיין. צלם : ארז ביט