פרטים מהגירושין המתוקשרים בעולם: שלוש שנים לאחר שהגישה בקשה לגירושין והרעידה את הוליווד, השחקנית אנג'לינה ג'ולי סיפרה בגילוי לב על הפרידה הכואבת מבעלה דאז בראד פיט, וכיצד היא שינתה אותה לנצח.



"כבר לא זיהיתי את עצמי", אמרה השחקנית בראיון שהעניקה למגזין הצרפתי "מאדאם פיגארו", כחלק ממערך יחסי הציבור לסרט החדש "מליפיסנט: גבירת הרוע", והוסיפה כי הניתוק של הזוג לשעבר היה "רגע מסובך" בחייה.





ג'ולי סיפרה כי כאשר היחסים ביניהם החלו להתפורר, היא איבדה את כוחה: "נהייתי קטנה יותר, חסרת חשיבות, גם אם לא הייתי מראה את זה. הייתי עמוק בתוך העצב, הייתי פגועה", הסבירה. "מצד שני, היה מעניין להשתמש בענווה ותחושת חוסר החשיבות הזו. בסופו של דבר זה אנושי".



בתקופה בה הייתה ג'ולי בהליכי הגירושין מפיט, היא חוותה גם בעיות בריאות, מה שלדבריה לא עזר לה להירפא משברון הלב. "כל הדברים האלה מקרקעים אותך ומזכירים לך כמה אתה בר מזל שאתה חי", חשפה. "זה שיעור שאני מעבירה לילדיי - הרעיון של התחדשות, ודרך כל זה, האפשרות של שמחה. הייתי צריכה לגלות מחדש את השמחה". כשנשאלה מאיפה היא שואבת את כוחה, השיבה השחקנית בפשטות: "מהילדים שלי".