עתיד היקום של סרטי DC צפוי לכלול כמה פרויקטים מרגשים שיעלו לאוויר בשנה הקרובה, בראשם סרט ההמשך המדובר "וונדר וומן 1984". המעריצים ידעו מזה חודשים כי קמפיין השיווק של הסרט ייפתח רשמית בדצמבר הקרוב, וציוץ חדש מהכוכבת הישראלית גל גדות נותן כמה רמזים למה שאנו צפויים לראות לפני יציאת הסרט.



גדות פרסמה אמש כי פרטים חדשים מהסרט שזכה לכינוי המקוצר "WW84" יוצגו בכנס הסרטים CCXP של ברזיל בדצמבר, וכי היא "כל כך מתרגשת לראות את כולם". הפוסט לווה בפוסטר חדש בסגנון ספרי הקומיקס של שנות ה-80 בה נראית דמותה של וונדר וומן עם זוג משקפי שמש ברוח העשור בו מתרחש הסרט. הפוסט זכה עד כה ל-325 אלף לייקים והצליח לעורר תגובות רבות של מעריצים שניסו לשאוב ממנו פרטים לגבי עלילת הסרט.




החשבון הרשמי של כנס הסרטים CCXP של ברזיל אישר את הפרטים וחשף כי הפרזנטציה של הסרט, ואולי גם טריילר ראשון מתוכו צפויים להופיע כבר ב-8 לדצמבר הקרוב, לקראת יציאת הסרט ב-5 ליוני 2020. 



אחרי מספר תמונות שכבר פורסמו ברשת על ידי גדות עצמה, על ידי בימאית הסרט פטי ג'נקינס וכמה פוסטרים שהופיעו בכנסים מיוחדים מדובר בפתיחה הרשמית של שיווק הסרט, שככול הנראה תספק לנו עוד הרבה פרטים עסיסיים מהסרט לו אני מצפים כל כך הרבה זמן.