השחקן האמריקאי הריסון פורד יגלם שוב את דמותו באינדיאנה ג'ונס בסרט החדש מבית דיסני, כך פורסם היום (שישי) באתר הרשת BBC. הסרט שצפוי לביים אותו ג'יימס מנגולד, וצפוי לצאת לקהל הרחב בולי 2022, יהיה הפעם האחרונה בה יגלם השחקן בן ה-78 את הדמות.

חברת דיסני הודיעה על כך במהלך פרזנטציה מקוונת למשקיעיה, שם חשפה גם את תוכניותיה לסבב נוסף של הסרטים המצליחים "מלחמת הכוכבים", ו"מארוול"

בראיון בשנת 2013, פורד טען כי יהיה זה לעונג מבחינתו לגלם שוב את דמותו של ההרפתקן: "ראינו את דמותו מתפתתח וצומחת על פני זמן, ויהיה זה הגיוני ביותר להחזיר את הדמות למסך, במסגרת סרט מוצלח". הוא הוסיף כי דמותו לא חייבת לחזור בצורה פעלתנית כפי שהיה בעבר. 

"לדעתי, מה שיצר סקרנות סביב הדמות זו העובדה שהיו לו גבורה ואומץ, יחד עם שנינות ואינטיליגנציה. הוא היה מפוחד אך הצליח לשרוד. אני מסוגל לעשות זאת שוב".

מפיק הסרט פרנק מארשל, סיפר לאחרונה כי אין בכוונתו להחליף את פורד בתפקיד זה. "אנחנו עובדים על התסריט", סיפר. "אינדיאנה ג'ונס היחיד הוא הריסון פורד". 

סדרת סרטי "אינדיאנה ג'ונס" החלה בשנות ה-80, כאשר הסרט הרביעי והאחרון לסדרה, ראה אור בשנת 2008. הסרט החמישי נמצא בשלבי הכנה זה זמן רב, יחד עם צוות כותבים הבא והולך, והודות לנגיף הקורונה, התעכב אף יותר.