הוליווד הוכתה הלילה (בין חמישי לשישי) בתדהמה כשכוכב הסרטים האמריקאי אלק בולדווין ירה למוות בשוגג בצלמת בת 42 שעבדה על סט הצילומים של סרטו החדש. בולדווין השתמש באקדח שנועד לכדורי סרק, כחלק מהתפאורה על סט הצילומים, אולם היה טעון בתחמושת חיה. 

לא מדובר בתאונה הראשונה וגם לא השניה שהתרחשה איי פעם על סט צילומים של סרט קולנוע אמריקאי. המורשת של הוליווד עמוסה במקרים של שחקנים ואנשי הפקה שנפגעו ואף נהרגו על סט הצילומים. 



נרקוס, 2017

במהלך צילומי סדרת היוקרה של נטפליקס, נרקוס, נורה למוות איש הלוקיישנים, מוניוז פורטל, במהלך עבודתו במקסיקו. פורטל סייר במדינה על מנת לחפש מקום מתאים לצלם בו סצינות של הסדרה, אולם עבריינים מקומיים שנתקל בהם, ירו בו והוא נהרג. 

רכבו של פורטל נמצא בין קקטוסים בצדה של דרך עפר נידחת ללא שם. בתוך המכונית הייתה גופתו של פורטל, שעליה פצעי ירי. 



"אוצרות המוות", 2009

בשנת 2009, כפיל הפעלולים של דניאל רדקליף אושפז לאחר שנפצע קשה במהלך צילומי פעלול על סט הסרט "אוצרות המוות" בסדרת סרטי הארי פוטר. הכפיל, צעיר בן 25, הפך לנכה מן המותניים ומטה לאחר שסבל מפגיעה משמעותית בגבו. הסרט יצא לארנים כמתונן ומילא אולמות. 




אזור הדמדומים, 1983


לסרט "אזור הדמדומים" שהתבסס על סדרת הטלוויזיה באותו שם משנות ה-60, היתה נקודת פתיחה טובה עם קטעי אקשן רבים. באחת הסצינות, הסט עוצב כמו כפר וויאטנמי בעוד שהשחקן ויק מורו צולם אוחז בשני ילדים וייטנאמיים  - מיי סה-דין-לה ורנה שין אי-צ'ן, בני 6 ו-7. על פי התסריט, שלושתם היו אמורים להימלט ממסוק אמריקני סצינה, אולם בעת הצילומים הטייס איבד שליטה, התרסק היישר לתוך הסט והרג את השלושה.



אהבה בשחקים, 1986

טום קרוז, שגילם בסרט זה את "מאווריק", איבד כחלק מעלילת הסרט את חברו הטוב גוס וניצח בקרב אווירי טריליון מיגים. כל אלה לא התקרבו למה שקרה מאחורי הקלעים בעת צילומי הסרט. 

הפעלולנים בסרט, ששיחקו לצידו של קורז, בקושי ידעו לבצע סימולטור טיסה. באחת הסצינות, אקרובט הטיסה, ארט סקול, שהיה אחראי על הוצאת קרבות האוויר שלהם לפועל, נכנס לסחרור והתרסק היישר לתוך האוקיינוס השקט. מילותיו האחרונות היו "יש לי בעיה. יש לי בעיה אמיתית". 





הקוסם מארץ עוץ, 1939


תאונות מצערות ואסונות על סטים של סרטי קולנוע אינן דבר חדש. הסרט "הקוסם מארץ עוץ" שיצא בשנת 1939 נחשב לאחד החידושים הטכנולוגיים של אותה התקופה, בין הייתר בזכות פורמט צילום הצבעוני שלא היה נפוץ באותה התקופה. יחד עם זאת, זו לא הטריוויה היחידה שמסתתרת מאחורי הסרט. 



מרגרט המילטון, מי שגילמה את המכשפה הרעה מהמערב, לקחה חלק בסצינת אש בה היא הייתה אמורה להיכחד. הפעלולים יצאו מכלל שליטה והמילטון סבלה מכוויות בדרגה שנייה ושלישית והובהלה מיד לבית החולים. גם הפעלולנית שלה נפצעה בעת שניסתה לרחף על המטאטא שלה אשר התפוצץ עקב תקלה. למרות התאונה המצערת, המילטון סירבה להגיש תביעה נגד ההפקה.