אחרי שבשבוע שעבר החליטה מדינת כווית לאסור את הקרנת "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות, בשל היותה שחקנית ישראלית, הקהל בארה"ב הוכיח שהוא דווקא מאוד להוט לצפות בדרמה הבלשית התקופתית.

הסרט בכיכובה של השחקנית הישראלית קטף את המקום הראשון בהכנסות בקופות בארה"ב בסוף השבוע הראשון להקרנתו. העיבוד הקולנועי לספרה של אגתה כריסטי הכניס 5.1 מיליון דולר בערב ההקרנה הראשון שלו בארה"ב ו-12.7 מיליון דולר בסוף השבוע כולו.

הסרט, שהיה אמור לצאת לאקרנים עוד ו-2018 ומועד יציאתו נדחה שוב ושוב בשל מגיפת הקורונה, עקף את הסרט המדובר של ג'ניפר לופז, "חתונה בהפתעה" שהכניס רק 3 מיליון דולר בערב ההקרנה הראשון שלו ו-8 מיליון דולר בסוף השבוע כולו.

אתרי החדשות בארה"ב אמנם מכתירים את הפתיחה של "מוות על הנילוס" כהצלחה קופתית, אך מזכירים כי בימים שלפני מגיפת הקורונה, מספרים אלו לא היו נחשבים לגבוהים במיוחד. באולפני דיסני השיקו את הסרט מעט לפני יום האהבה,  שנחשב לערב רווחי במיוחד בקופות, ומקווים כי ה"וולנטיינס דיי" יהווה מקפצה נוספת עבור הסרט בכיכובה של גדות.



כזכור, בגרסה הקולנועית החדשה של "מוות על נילוס" על פי ספרה של אגתה כריסטי, שביים קנת בראנה, גילמה השחקנית הישראלית את דמותה של יורשת עשירה ששמה לינט רידג'וויי שנמצאת מתה בזמן ירח הדבש שלה.

הבלש המפורסם הרקול פוארו מנסה לאחר מכן לפתור את התעלומה. בראנה ישוב לביים ולשחק את דמותו של פוארו כפי שעשה בגרסה קולנועית חדשה של "רצח באוריינט אקספרס" שיצאה ב-2017.