פעם אחרונה ודי: ז'אן קלוד ואן דאם הוא אחד השמות המוכרים ביותר בהיסטוריה של סרטי האקשן בהוליווד. השחקן שכיכב בעשרות סרטי מכות ופיצוצים והפך למזוהה ביותר עם שוברי הקופות של שנות השמונים והתשעים מתכוון לחזור לסצנת האקשן בפעם האחרונה.

השחקן החל את הקריירה שלו כשהשתתף בכמה תפקידים קטנים בין 1979 ל-1984, ועשה את הפריצה שלו בדמות הנבל הראשי בסרט "איש קטלני" (No Retreat, No Surrender) ב-1986, ולאחר מכן זכה בתפקיד הראשי הראשון שלו בסרט "ספורט הדמים" (Bloodsport) ב-1988. כעת, שלושים ושש שנים לאחר מכן, בגיל 61, ואן דאם יככב בסרט "What’s My Name?", שצפוי, על פי ההבטחות, להיות סרט האקשן האחרון בקריירה שלו.

ואן דאם יככב בתור עצמו, שחקן סרטי פעולה מזדקן, שלאחר שעבר תאונת דרכים כמעט קטלנית, נותר ללא זיכרון לגבי העבר שלו כשהוא מתעורר מתרדמת. הסיפור יציג את ואן דאם חוזר לכמה מתפקידי מהלוחמים האייקוניים ביותר מהקריירה שלו, כשקרב אחר קרב הוא מנסה להחזיר את זהותו וחייו, מה שמוביל אותו, כמו בכל סרט אקשן טוב, לעימות אחרון אחד.

בראיון למגזין "דדליין", סיפר ואן דאם אמר שהסרט יתכתב עם חייו האישיים והקולנועיים: "רציתי לעזוב את הבמה אבל לא לפני שאני מספק מחווה לקריירה שלי, שהחלה ב'ספורט הדמים', בו התחלתי להתפרסם. אני רוצה שזה יהיה 'ספורט הדמים' חדש אבל ברמה גבוהה יותר". 

"בסרט, אני בדרך למטה מבחינת קריירה, וכשאני יוצא מבכורה של סרט פעולה אחר, אני לא מרוצה כי אני גר במלונות ב-30 השנים האחרונות, וזה בעצם נכון", מוסיף השחקן. "אנחנו הולכים להביא אלמנטים אמיתיים מהחיים האמיתיים שלי וממה שקרה לי. באתי מבלגיה, כל הדרך להוליווד. הצלחתי, נכשלתי, חזרתי. אז אני יוצא לרחוב אחרי הבכורה, ובום! מכונית פוגעת בי כי אני שיכור. כשאני מתעורר מההשפעה, אני לא יודע איך קוראים לי ואף אחד לא מזהה אותי".